kjennetegn til flere eller????

Cizza03

Forumet er livet
Flere som kjenner noen tegn til at man er gravid?????

Jeg er kjempe tørr på henda...var det sist graviditet oxo...
klomper i brystene....men kan komme av progestan kapslene....
bekkenløsningen.....har blitt vondere igjen....
og kvalm etter å ha spist soft is ikveld....

det er 4 dager igjen til testing og jeg er kjempe spent....juuuhhu[8D][8D][8D]

Oi så spennende!!!

Jeg har ikke merket no enda, men så har jeg bare ruga i 3 dager, og egget forventes jo ikke å feste seg før i morgen en gang...Så jeg må nok vente litt til før jeg merker no gitt...

Men vi får håpe du får en fantastisk test som lyser frem med et positivt svar!!

ja sant...kiler masse i magen nå altså=))[:)] vanskelig å tenke på annet...[8D]
ja, er litt tidlig til deg da, men håper at du får mange fine dager mot en pos test snart [;)]

Så spennende! Da jeg ble gravid sist var rugetiden veldig lik som rugetiden med førstemann. Håper det har klaffet for deg!

Dette er første dag etter innsett. Men håper ikke jeg får som sist. Da ble magen forstoppa. Og det er IKKE godt[&:] Men altså, skal gledelig gå gjennom det en gang hvis det betyr at jeg blir gravid igjen[:)] Sist gang begynte forstoppelsen 9 dager etter innsett. Visste ikke da at det var et svangerskaps symptom. Jeg fikk også ekstrem god luktesans rett før den ordentlige testedagen, når det var gått 2 uker.

ORIGINAL: snuppeknupp

Så spennende! Da jeg ble gravid sist var rugetiden veldig lik som rugetiden med førstemann. Håper det har klaffet for deg!

Takk takk=)) ja det ser likt ut her oxo...så er meget spent...bare at kvalmen og bekkenløsningen er tidligere ute denne gangen...[&:] er jeg ikke gravid denne gangen skjønner jeg ingenting...flere ganger jeg har holdt på å spy i dag...[:'(] og klarer ikke like mye kaffe.... hehehe[:)]

ORIGINAL: Ida82

Dette er første dag etter innsett. Men håper ikke jeg får som sist. Da ble magen forstoppa. Og det er IKKE godt[&:] Men altså, skal gledelig gå gjennom det en gang hvis det betyr at jeg blir gravid igjen[:)] Sist gang begynte forstoppelsen 9 dager etter innsett. Visste ikke da at det var et svangerskaps symptom. Jeg fikk også ekstrem god luktesans rett før den ordentlige testedagen, når det var gått 2 uker.

Samme her altså...bynte med kvalme & bekkenløsning hos meg sist...bekkenløsningen har aldrig gått over da...bare blitt mye verre etter at egget ble satt inn og kvalmen har kommet tilbake en del... frykter det verste med sykmelding hele svangerskapet denne gangen oxo...men det er absolutt verdt det altså[8D]

ååååå....jeg er så spent...weeeee[8D]
håper du har rett....[8D][8D][8D]

Når er testdag Cizza?
Krysser alt som krysses kan. [:)][:)][:)]

Det er på fredag *bobbo*[:)]
Er så spent atte [;)][;)][;)]

det som kan[:)]

Lykke til med testing! [:D]

ORIGINAL: Cizza03

Oioi, så spennende. Masse masse lykke til vennen.

ORIGINAL: SkattIMagenMin

det som kan[:)]

Lykke til med testing! [:D]

takktakk, gleder meg og gruer meg...hehe

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: Cizza03

Oioi, så spennende. Masse masse lykke til vennen.

takktakk snuppah=)) kvalmen er så grusom at det mest sannsynlig blir en sykedag i morgen...[&:]

Krysser fingrene for deg! [:)]

Sist jeg ble gravid kjente jeg og ting ved den tiden av ruginga. Ømme bryst, små kvalm, trøtt og fikk sykt lyst på avocado! ( noe jeg var hekta på under mitt 1 svangerskap) [8D]

Turte ikke kjenne etter i rugetiden jeg!
Boikottet alt av symptomer.... Men dagen etter positiv test slo de inn!

Vil bare ønske deg masse lykke til!
Skal tenke på deg!
Lillegutt sparker for deg her! Hehe....

Takk jenter...er litt lei meg i dag...[:(]
Holdt meg hjemme fra jobb i dag siden formen i går var så grusom[&:] men i går kveld hørte jeg noe som ploppet ut i doen da jeg satt der...kan det være at det har gått galt???
kvalmen er ikke intens idag, og den har forsvunnet mer ettervært som tiden har gått i dag, er bare svakt...men kvalmen er jo mindre intens når man er roligere da....ka tror dere???
Skal teste i morgen, og gruer meg sånn....blir sånn nedtur om testingen er negativ...
åååååå[:(][:(][:(]

men ellers er huden like tørr som den har vært siste ukene da...

Huff snuppa. Håper virkelig det ikke har gått galt.
Krysser alt som krysses kan for at du får ett vakkert + imorra.

Skjønner du gruer deg, det gjør jeg hver eneste gang. Ønsker deg masse masse lykke til.

ORIGINAL: *Bobbo*

Huff snuppa. Håper virkelig det ikke har gått galt.
Krysser alt som krysses kan for at du får ett vakkert + imorra.

Skjønner du gruer deg, det gjør jeg hver eneste gang. Ønsker deg masse masse lykke til.

Takk snuppah, du er så god...drikket litt kaffe nå, og kvalmen er her ja...men lurer sånn på ka det var som skjedde i går...så jo ingenting i doen etterpå[8|] lurer på om det kan være klomperester av progestan kapslene, men så ikke noe til det heller....studerte doen altså....ha ha ha[:D]
nei, nå må jeg prøve som deg...krysse fingrene og tenke på alle oss som skal lykkes fremover...
Kan jeg spørre deg om noe???

Back
Topp