Kjennes

Solstrålen86

Betatt av forumet
.... som jeg har en fisk i magen som spreller...

Så moro ;)

Det kjenner jeg også, men er nok ikke babyen her ihvertfall. Når man kjenner noe så tidlig så kjennes det oftest ikke ut som en fisk ennå, mer som bitte bitte små bobler, men jeg skal ikke si noe for sikkert:P

Så gøy :)
Jeg kjente det også i uke 13 med førstemann. Selv om folk ikke trodde meg, så vet jeg at det var babyen, spesielt siden det kom jevnlig og ble sterkere og sterkere helt til de første utvendige sparkene kom :)

Jeg kjenner også bobler men det er fordi jeg har noe så sinnsykt mye luft i magen!
Men innimellom så kan jeg, om jeg ligger helt stille, kanskje kjenne noe i livmoren. Håper det er babyen!

Samme her,bare at eg kjenne masse bobbler til tider. Gynekologen sa at det var ikkje ulogisk det så aktiv som den bebissen va:)

jeg også føler at jeg kjenenr noe, magen strammer seg først, også kjennes det som om det er sommerfugler som flyr irundt, så jeg har troen på at det kan være den lille jeg kjenner :)

Syns også jeg kjenner noe avogtil. Har enda fantomspark, men disse er annerledes. Men det er bare litt bevegelse og det er ikke så ofte. Er annerledes enn luft også. Og det kommer fra helt nederst i magen.

Artig at det er flere som kjenner liv..
Har tenkt på om det virkelig er babyen.. men jo - det må det være

Nå venter jeg bare på at dopplern skal komme i postkassen og begynne
letingen etter den fantastiske lyden emoticon

Det er ikke umulig at man kjenner spark så tidlig.. hun er jo på uke 14 nå, og normalt sett skal flergangsfødene kjenne spark fra uke 15 :) Jeg GLEDER meg masse til jeg kjenner :)

Eldorado skrev:
Det er ikke umulig at man kjenner spark så tidlig.. hun er jo på uke 14 nå, og normalt sett skal flergangsfødene kjenne spark fra uke 15 :) Jeg GLEDER meg masse til jeg kjenner :)

Da lærte jeg noe nytt i dag å! La disse 2 ukene går fort da

Back
Topp