Kjenner

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
meg ganske så full/stinn om dagen, synes babyen presser alle veier jeg! Både oppover, nedover og til siden, gjør faktisk litt vondt! Begynner å tro at babyen min kanskje ikke er så liten likevel :P

Andre som føler det sånn? Stikker nedover og kjenner så hender som skraper helt nede ved skambenet! Håper hun/han holder seg der inne til over nyttår ihvertfall <3

Uke 34+6 i dag :)

33+1 å syns at eg begynna å bli stooor!! Vanskli å klè seg.. Av å te so syns eg at eg e kjempefin, mens andre tie føle eg meg som ei dondra;) Har begynt å bli oppblåst i lår/hofte + rygg/skuldra so først no eg ikkje bruke so mykje vandlige klèr:) Gleda meg te å få kroppen min tebake te normalen igjen :)

33+3 kjenner igjen det dere sier! Små dytt og hender langt nede. Men jeg kjenner også harde spark og press oppe ved ribbein og i høyre side. Det er ikke akkurat godt :p men bedre det enn at det er stille for lenge!

Ja det kjennes ut som at min gutt er på tur ut av mitt gode skinn på høyre side, jeg trur han har det trangt nå.
35+1

Her er det mye liv pga litt mye julegodt, og rimelig trangt når vi har spist god mat. Min sparker masse på høyre side, og dytter ut rompa øverst på magen.

Her i huset får jeg ofte høre at jeg ser ut sånn som de andre føler seg etter middag. :)

Her er det mye liv pga litt mye julegodt, og rimelig trangt når vi har spist god mat. Min sparker masse på høyre side, og dytter ut rompa øverst på magen.

Her i huset får jeg ofte høre at jeg ser ut sånn som de andre føler seg etter middag. :)
Min gjør akkurat det samme, dytter ut rumpa :p

Godt å lese at jeg ikke er alene. Kjennes ut som om han prøver å presse seg ut på høyresiden. Bekkenet begynner å bli ømt, så jeg håper han fester seg snart. Rund mage er bare tull. Her er det mer vanlig med tre- og firkantet :P 34u i dag og teller ned! :D

Oh jah! Og magen min har blitt så stram at det er ubehagelig og vulvaen kan jeg nesten ikke se lengre :P

Ikke så mye press men sliter veldig med påkledning av både sokker, bukser, truser og sko. Alt som må via beina er smertefullt pga bekkenet og stor mage :-(

I dag tror jeg han er i ferd med å grave seg ut av magen min... Sprekker snart så mye som han graver og sparker!

Jeg vet at vesla er stor i forhold til førstemann. Ho er snart like stor som storesøster var i uke 38 da ho kom og jeg er 32+6 i dag.

Jaa! Jeg er i uke 34 nå, og syns det meste begynner å bli tungt... Vanskelig å snu seg om natten, tungt å kle meg, tungt å få på seg sko, passer lite av klærne mine, så jeg må stjele klær av sambo :P Godt å tenke på at det ikke er mange ukene igjen :D

Jaa! Jeg er i uke 34 nå, og syns det meste begynner å bli tungt... Vanskelig å snu seg om natten, tungt å kle meg, tungt å få på seg sko, passer lite av klærne mine, så jeg må stjele klær av sambo :P Godt å tenke på at det ikke er mange ukene igjen :D
Jeg går nesten ikke ut mer jeg, ingen av klærne passer jo! :p bruker lange topper, som kan brukes som litt trange kjoler og strømpebukser, men nå begynner jo det her å bli for lite også :( nå er vi snart i mål! 34 uker på meg i dag :)

Jeg går nesten ikke ut mer jeg, ingen av klærne passer jo! :p bruker lange topper, som kan brukes som litt trange kjoler og strømpebukser, men nå begynner jo det her å bli for lite også :( nå er vi snart i mål! 34 uker på meg i dag :)

Hehe, samme her... sambo gleder seg mest til å få klærne sine for seg selv igjen :P Ikke lenge igjen nå :D

Haha ja :P Koselig å gå gravid syns jeg, men nå mot slutten begynner det å bli tungt, så jeg gleder meg til å få det overstått :)
Jeg tror nok ikke jeg kommer til å savne det så mye. Svangerskapet har generelt vært leit, så nå gleder vi oss fælt til han kommer :) blir jo bare tyngre og tyngre nå før termin! Hehe.

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å savne det så mye. Svangerskapet har generelt vært leit, så nå gleder vi oss fælt til han kommer :) blir jo bare tyngre og tyngre nå før termin! Hehe.

Nei, ser den.. er jo ikke bare gøy å gå gravid :P Blir godt å bli ferdig! Gleder meg noe helt vilt til lille jenta vår kommer ut til oss <3

Back
Topp