Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg også er så usikker på, om det er luftbobler eller sparkJeg er så usikker på om det er små spark jeg kjenner eller om det luftboblerhehe. på ul sa han at jeg kom til å kjenne spark tidlig pga lille nurket lå langt fremme, så da er det nok sikkert små spark jeg kjenner
![]()
Kjente det først i går morgen rett etter jeg våknet å lå helt stille i sengen..kjennes ut som romstrering/lett krafsing på innsidenFantastiskNår kjennte du første gang og hvordan føles det? Jeg har kjent noen luftbobler i det siste, kanskje 4-5 ganger. Vet ikke om det er spark, men det føles litt sånn
![]()
Er det jeg også er så usikker på, om det er luftbobler eller spark![]()
Er 14 + 5Da satser vi på at det er spark vi kjennerhvor langt er du på vei nå?
Er 14 + 5
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Samme her... tror nok det bare har vært luft og ønsketenkning så langt...Kjenner ingenting enda... :-( har så lyst, hehe. Men vet det kan ta litt tid med første![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Akkurat det samme herSamme her... tror nok det bare har vært luft og ønsketenkning så langt...Gleder meg helt utrolig mye til å få kjenne lilleskatten der inne!