Kjenner tegn til liv i magen:)

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
For en merkelig og herlig følelse❤️

16+0 i dag:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Fantastisk :D Når kjennte du første gang og hvordan føles det? Jeg har kjent noen luftbobler i det siste, kanskje 4-5 ganger. Vet ikke om det er spark, men det føles litt sånn :D

Så hærlig, gleder meg til at jeg begynner å kjenne liv :)

Jeg tror ikke jeg kjenner noe jeg:/ men så jo på UL igår at jeg har en jente som turner og bokser inni der:D gleder meg til jeg kjenner det..! :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg er så usikker på om det er små spark jeg kjenner eller om det luftbobler:p hehe. på ul sa han at jeg kom til å kjenne spark tidlig pga lille nurket lå langt fremme, så da er det nok sikkert små spark jeg kjenner:)

Jeg er så usikker på om det er små spark jeg kjenner eller om det luftbobler:p hehe. på ul sa han at jeg kom til å kjenne spark tidlig pga lille nurket lå langt fremme, så da er det nok sikkert små spark jeg kjenner:)
Er det jeg også er så usikker på, om det er luftbobler eller spark :P

Fantastisk :D Når kjennte du første gang og hvordan føles det? Jeg har kjent noen luftbobler i det siste, kanskje 4-5 ganger. Vet ikke om det er spark, men det føles litt sånn :D
Kjente det først i går morgen rett etter jeg våknet å lå helt stille i sengen..kjennes ut som romstrering/lett krafsing på innsiden:D
Har kjent det flere ganger nå så det må komme fra babyen:)

Så på siste ul at morkaken ligger bak mot ryggen,å da sies det at man kan kjenne liv tidlig:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Det du har kjent er garantert liv ;) jeg kjente med nr 1 i uke 16 også. Morkaken lå oppe bakom, så det stemmer nok :) Når det er liv man kjenner så >vet< man det liksom bare :p

Kjenner ingenting enda... :-( har så lyst, hehe. Men vet det kan ta litt tid med første :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner ingenting enda... :-( har så lyst, hehe. Men vet det kan ta litt tid med første :-)

Samme her... tror nok det bare har vært luft og ønsketenkning så langt... ;) Gleder meg helt utrolig mye til å få kjenne lilleskatten der inne!

Samme her... tror nok det bare har vært luft og ønsketenkning så langt... ;) Gleder meg helt utrolig mye til å få kjenne lilleskatten der inne!
Akkurat det samme her :-P har tenkt et par ganger at jeg har kjent noe, men så er det bare luft og ønsketenkning :-) men vi får trøste oss med at det høyst sannsynlig ikke er så mange ukene igjen til vi kjenner noe til den lille :-)

Hvor tidlig kan man egentlig kjenne liv???
Jeg er i uke 10+3 å kjenner små luftbobler:-)
Men akkurat som "leamus" i magen:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gleder mg til å kjenne liv :) er 12 + 3 i dag :)

Herlig!:)

1. Mann skal bli storebror

Trur jaggu jeg har begynt å kjenne liv selv jeg :D! Ikke stort, men nok til at det kjennes ! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjenner noen små bevegelser nå og da:)

Termin 4. januar :)

Back
Topp