Kjenner sparkene utenfra

L24

Glad i forumet
Endelig var dage her og min kjære samboer fikk kjenne fra vår lille gutt. Han jublet da han endelig fikk en hilsen he he
Han syntes det lignet en liten fisk som nappet.
Morsomt at det ikke bare er meg som kan kjenne lille Patric jippi. Ble så glad;)
Er det fler her som kjenner sparkene utenfra??

Ja ,på søndag så fikk pappa endelig kjenne liv og røre.[:D] nå kjenner jeg tydelig spark og romstering,spesielt når jeg ligger på ryggen.kan se det av og til på utsida også.merker mest liv om kvelden og om morran.ellers så er han ganske rolig. Noen flere som har det sånn??

Åh så spennende! I går fikk pappa´n kjenne lillegullet sparke for første gang! Det var stor stas [:D]

Vi både kjenner og ser. Ekstra morsomt når jeg ligger i badekaret, så ser du vannet vibrerer.

Jeg også kjenner og ser det, og pappan også, det er så morro[:D]

Hmmmm, må bare spørre, jeg har hatt flere sånne boblinger i magen, og noen "romsteringer", men har liksom ikke hatt den store følelsen av at det var babyen. Hadde dere en sånn "OI DER RØRTE DEN SEG" opplevelse første gangen dere kjente den? Er bra sikker på at jeg har kjent den, men tror ikke jeg har sjangs til å kjenne det utvendig enda... [8|] Å det gleder jeg meg sååå til, er jo litt stas for pappa'n å få kjenne da [:D]

Hei Angeline!

Jeg har ikke kjent det utenpå ennå, og kan ikke helt si når jeg kjente det ordentlig inni. Synes foreløpig det er veldig svakt, men det er vel forskjellig fra person til person. Når skal du på ultralyd igjen da? Hold meg oppdatert om hvordan det går da, og send gjerne en mail. Klem

Ja .det er omtrent sånn det føles i begynnelsen[:D]

Ja, jeg har akkurat begynt å kjenne bevegelsene utenfra også. Så langt har vi ikke klart å klaffe det med at mannen min har kjent det, men han driver og kjenner på og holder på magen så ofte han kan nå i håp om at babyen skal gi et lite spark til ham også - "hei, pappa"!

Back
Topp