kjenner spark...

TeeLa_86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
er d mulig å kjenne bevegelse så tidlig??
er overbevist at jeg kjenner lille spiren bevege på seg..
akkurat som en liten boble som sprekker i magen.
samme følelse som ved første svangerskap når de første bevegelsene kom [:)]

Ja eg kjente liv så tidlig, men så kunne det gå lenge te neste gang.. Trur ikkje akkurat da e spark du kjenne, men kan ver at da e liv då.. Alle sa te meg at da var umulig men eg veit eg kjente da når eg gjekk med minste jento så tidlig..

visste ikke det var mulig å kjenne det nå i svangerskapet jeg nei.
jeg har jo kjent luft bobbler jeg også, men det kan jo være pga mye oppblåsthet i magen akkurat nå. sist så kjente jeg ikke spark før uke 15-16
så tviler egentlig på at jeg får kjenne noe før da nå også.

Njaaaa....usikker jeg....jeg har også kjent ting som føles som bevegelser og spark, klin likt forrige svangerskap, MEN jeg tviler på at det er det. Når bebisen bare er 3 cm og er laaaaaaaaangtlangt inni magen-dekket av vann,limor og masse hud, så sier fornuften min at det ikke er mulig. Beina er sikkert ikke mer enn 5 mm(hos meg som snart er 10 uker) og man skal være temmelig sterk for at det skal kunne kjennes gjennom alt. Så jeg tror heller det er luft og bobler[:-]

ha.. se på thickeren min for lille spiren..
der står d at den kan sparke [:D][:D][8D]
kjenner forskjellen på luft i magen og bevegelse.
å bruker aldri å være særlig "luftig" av mg..[:-]
jeg velger å tro at det er lille krabate som romsterer litt der inne

ORIGINAL: TeeLa_86

ha.. se på thickeren min for lille spiren..
der står d at den kan sparke [:D][:D][8D]
kjenner forskjellen på luft i magen og bevegelse.
å bruker aldri å være særlig "luftig" av mg..[:-]
jeg velger å tro at det er lille krabate som romsterer litt der inne

kan det altså sparke fra uke 8? det visste jeg ikke. gratulerer da med å kjenne liv:) det er jo en fantastisk følelse=D husker jeg "kjente" den lenge etter min førstefødte ble født også jeg :p

Nope det er ganske så umulig...og dem som sier det...ja dem trur jeg kjenner noe helt annet...Men trenger ikke være lenge før...med min 3 kjente jeg det i uke 11...Så ligger og kjenner etter hver kveld nå...Men ikke kjent noe jeg er overbevist om...

Boble som sprekker...hehe hørtes kjent ut med tanke på luftfylte tarmene vi har nå....
Ikke meninga og være nebbete her, men trur ikke det er spark...

Beklager, men har ingen tro på at det er spark ennå....
Om noen uker, ja, men ikke nå.....

Jeg var på ultralyd da jeg var 10+0 og babyen lå inni en nokså stor fostersekk og bevegelsene var ikke akkurat kraftfulle. Det var så vidt de små bena og armene var borti fosterhinnen, så jeg har veldig lite tro på at det er mulig å kjenne liv så tidlig.
Men sist kjente jeg tydelig liv i uke 16 og det er jo ikke så veldig lenge til[:)]

Kjente spark i uke 13 med første. Fostret begynner jo ikke å bevege seg før i uke ni, Så er lite trolig at en da kan kjenne det med engang. Men for all del jeg skal ikke si hva du føler og ikke og kanskje du faktisk er lenger på vei en du tror du er også[:)]

skal som regel ikke kjenner tydelig spark før man nærmer seg 4-5 mnd trur jeg... [8|]
med snuppa så kjente jeg da jeg var 4 mnd...[:D]
håper å kjenner noe liv med denne så tidlig jeg også...
akkurat nå er d bare bobbler og luft jeg kjenner i magen som baby lager der inne[:D]

jeg kjente ikke sånne små spark før jeg var på ultralyd og d var ca i uke 20[:D] så det var veldig tidlig. Men heldig du som kan kjenne det[:D] Men jeg kan også kjenne nå noe som kan ligne på spark, men er en luftboble som sprenges:) Det kjente jeg også etter at lillepia mi var født. Jeg gleder meg veldig til å kjenne spark. Er så herlig[:D]

Jeg kjente i uke 16 med min første. Det du kjenner nå føles helt likt spark men det er desverre ikke det. Det er vanlig å få litt sånn lemus i magen når man er gravid så tidlig. Men det er nok ikke spark nei

Back
Topp