Kjenner spark daglig?

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
Mange her nå som kjenner bevegelser/spark hver dag nå?

De to siste ukene har jeg kjent liv hver dag ;D Elsker følelsen av små babyføtter som sparker meg på innsiden av magen <3

JA :D
Etter OUL så har jeg virkelig fått kjenne det. Hver dag :D
Det er den beste følelsen <3

Har en ganske rolig pike som gjemmer seg, men jeg kjenner litt til henne hver dag <3

Faktisk fra og med ultralyddagen her også. Tror jeg da endelig klarte å forholde meg ordentlig til det,så halvannen uke har jeg kjent flere ganger daglig :-)

Ja! Hun spreller når mamma skal sove ig vekker mamma kl 5:39 hver dag! Punktlig frøknen!

Nei... Har noen bobler, men lurer på om det bare er tarmene. :confused:
Forrige gang merket jeg bobler rett før oul, så litt rart at jeg ikke merker mer nå andre gangen.
Hører fosterlyd, så vet jo at den er der inne da! :)

Kjenner vær dag :) hun har begynt og sparke meg i blæra på morgen før jeg står opp,så må nesten springe på do :p

Jeg tror jeg kjenner liv hver dag - særlig på kveldene. Er usikker på om det er babyen. Vårt første barn så jeg opplever jet som noe ubehagelig - undrer på om den sparker borti noe inni der. Selvfølgelig deilig å kjenne liv :)

Kjenner bevegelse og spark innvending hver dag, men i går kveld kom det et skikkelig spark som kjentes på utsiden, fantastisk :))

Jeg kjenner faktisk bevegelser fra magen hver dag nå, men jeg blir ikke bekymret om det går lang tid mellom. Morkaken ligger foran, så den demper endel.

Jeg har også kjent daglige bevegelser de siste to ukene. Veldig koselig :) Hun er veldig aktiv rett etter at jeg har spist!

Back
Topp