Husker sønnen min hikket så fælt i magen - men husker ikke når han startet med det.
Noen som har hikkende babyer allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei... Tror du ikke baby må bli større først? Må jo kunne skille på små hikk og små bevegelser. Husker masse hikking sist jeg og <3
Ja, har kjent hikking flere ganger :-DHusker sønnen min hikket så fælt i magen - men husker ikke når han startet med det.
Ja, har kjent hikking flere ganger :-D
Ja, er lenge om gangen her :-D veldig fasinerende, storesøster hikket aldri så syns det er litt rartKjenner "hikkebevegelser" jeg også..men er bare 1 eller 2 ganger på rad så da regner jeg med frøkna bare driver med noe annet rart.. Hikkingen husker jeg varte lenge og hadde en fast rytme![]()
Jeg kjenner små regelmessige dunk. Litt vanskelig å forklare, men de er noe svakere enn sparkene, og varer en god stund hos meg. Ser magen hopper svaktHvordan kjennes det ut når babyen hikker inni der igrunn?![]()
Haha, blir gøyt å kjenne etter hvertJeg kjenner små regelmessige dunk. Litt vanskelig å forklare, men de er noe svakere enn sparkene, og varer en god stund hos meg. Ser magen hopper svakt![]()
Hos meg kjennes det ut som småsprellHvordan kjennes det ut når babyen hikker inni der igrunn?![]()
Jeg har heller ikke kjent hikking!! Nr 1 hikket som en gal inni magen, men ikke frøkna her neiTror ikke jeg har kjent noe hikking ennå (vanskelig å si hva som er hva når det er så mye sprell der inne), men jeg har selv hikket som en gal gjennom nesten hele svangerskapet så langt!![]()