Kjenner noen hikking?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Husker sønnen min hikket så fælt i magen - men husker ikke når han startet med det.
Noen som har hikkende babyer allerede?

Nei... Tror du ikke baby må bli større først? Må jo kunne skille på små hikk og små bevegelser. Husker masse hikking sist jeg og <3

Nei... Tror du ikke baby må bli større først? Må jo kunne skille på små hikk og små bevegelser. Husker masse hikking sist jeg og <3

Jo mulig... Husker bare ikke ;) men er ikke små bevegelser her altså - vises godt på utsiden av magen når frøkna sparker - sterk frøken! ;)

Ja, har kjent hikking flere ganger :-D

Kjenner "hikkebevegelser" jeg også..men er bare 1 eller 2 ganger på rad så da regner jeg med frøkna bare driver med noe annet rart.. Hikkingen husker jeg varte lenge og hadde en fast rytme ;)

Nesten hver dag ;) hikker lenge hver gang,er så herlig :) grunnen til jeg kjenner det igjen er fordi det gjorde vesla og :)

Hvordan kjennes det ut når babyen hikker inni der igrunn? :)

Hvordan kjennes det ut når babyen hikker inni der igrunn? :)
Jeg kjenner små regelmessige dunk. Litt vanskelig å forklare, men de er noe svakere enn sparkene, og varer en god stund hos meg. Ser magen hopper svakt :D

Jeg har ikke kjent hikking enda. Husker jeg kjente mye av det sist gang, men husker ikke helt når det startet :)

Lillegull hikker igjen :D haha!

Jeg kjenner det ikke, men hørte det sist da jeg var hos jordmor da hun skulle sjekke hjertelyden ;)

Har sett det på UL to ganger og tror jeg har kjent det utenom også.

Jeg kjenner masse hikking;)

Tror ikke jeg har kjent noe hikking ennå (vanskelig å si hva som er hva når det er så mye sprell der inne), men jeg har selv hikket som en gal gjennom nesten hele svangerskapet så langt! :P

Tror ikke jeg har kjent noe hikking ennå (vanskelig å si hva som er hva når det er så mye sprell der inne), men jeg har selv hikket som en gal gjennom nesten hele svangerskapet så langt! :P
Jeg har heller ikke kjent hikking!! Nr 1 hikket som en gal inni magen, men ikke frøkna her nei ;)

Back
Topp