Kjenner masse liv i Magen!=)

spennende TimeOfMyLife! skal dere vite kjønn?=)

Åh jeg tror jeg må det altså!!:P lurte egentlig på å ikke vite, men nå når det nærmer seg så tar nysgjerrigheten overhånd, og jeg er redd jeg skal angre etterpå visst sjansen er gått i fra meg når jeg har vært der:P dere??

ja, det er jo spennende å ikke vite også, men vi klarer nok ikke vente! Blir spennende å se om det er en lillebror eller lillesøster som gjemmer seg inni magen=)

Kjente det i uke 13, men nå merker jeg ikke så mye..bare litt sånn bobler som sprekker så håper det er den lille i magen:) ER 2 gangs. Første gang kjente jeg ikke før i uke 18-19 etter oul altså.

Noen ganger jeg luftbobler ved ribbeina kan det være spark eller luft siden så langt opp?????

Kjente det i uke 13, men nå merker jeg ikke så mye..bare litt sånn bobler som sprekker så håper det er den lille i magen:) ER 2 gangs. Første gang kjente jeg ikke før i uke 18-19 etter oul altså.

Noen ganger jeg luftbobler ved ribbeina kan det være spark eller luft siden så langt opp?????

Det har jeg også av og til..! Men bebien er jo veldig liten så tror ikke det kan være spark..
Deilig å kjenne liv:) :)

Ja det er det jg tenker å, men ikke lenge til det nå :) Så vi får bare smøre oss med tålmodighet;)

Jeg kjenner også liv, men ikke sterke spark.. Er nr tre og er 16+5 :)

Back
Topp