Det er så herlig! Er så lykkelig om dagen=) Skikkelige spark hver dag nå i flere dager. Flere enn meg som er så heldig? er 16+4 i dag=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så herlig! Er så lykkelig om dagen=) Skikkelige spark hver dag nå i flere dager. Flere enn meg som er så heldig? er 16+4 i dag=)
Så koslig Er det din første du har i magen?Det er så herlig! Er så lykkelig om dagen=) Skikkelige spark hver dag nå i flere dager. Flere enn meg som er så heldig? er 16+4 i dag=)
Jeg ogsåååå! jippi! og nå er det tydelige spark, flere ganger om dagen, helst om kvelden heldige oss! Jeg er 16+5Det er så herlig! Er så lykkelig om dagen=) Skikkelige spark hver dag nå i flere dager. Flere enn meg som er så heldig? er 16+4 i dag=)
Jeg og ska på ul på mandag! HeheSå herlig at vi er flere=) Er min nr 2=) kjente tidlig med første også, men ikke så tydelige spark. Har tilogmed kjent det noen ganger utenpå magen! det kunne jeg ikke på denne tiden med nr 1, så dette er nok en sterk liten en! Kanskje jeg er lenger på vei oså? blir spennende å se på ul på mandag=)