Kjenner masse liv i Magen!=)

har kjent noen få spark :) men ikke hverdag enda.. bare venter på at den lille skal bli sterkere og større :D

Det er så herlig! Er så lykkelig om dagen=) Skikkelige spark hver dag nå i flere dager. Flere enn meg som er så heldig? er 16+4 i dag=)

Så koselig!
Hvor lenge har du kjent liv der inne? Jeg har enda bare kunnet ane noe som likner på bobler, men er fortsatt ikke sikker på hva som er luft og hva som er baby..

Det er så herlig! Er så lykkelig om dagen=) Skikkelige spark hver dag nå i flere dager. Flere enn meg som er så heldig? er 16+4 i dag=)
Så koslig :) Er det din første du har i magen?
Jeg er 16+4 idag jeg også men har ikke merket noen ting. Er min første :)

Jeg har merket litt hver kveld i ca en uke nå :) det er svakt, men vet hva det er ihverfall. hihi. er andregangs :)

Jepp, jeg er så heldig jeg også :D

Kjenner jeg misunner dere skrekkelig jenter.
men likevell takknemlig for at jeg fikk se den lille skatten 2 ganger
og kjenne noen få forsikte, nesten umerkelige dult før det var slutt.

Nyt tida både nå og seinere fult ut.

Jaaaa <3 det er helt fantastisk :D

Så herlig at vi er flere=) Er min nr 2=) kjente tidlig med første også, men ikke så tydelige spark. Har tilogmed kjent det noen ganger utenpå magen! det kunne jeg ikke på denne tiden med nr 1, så dette er nok en sterk liten en! Kanskje jeg er lenger på vei oså? blir spennende å se på ul på mandag=)

Jeg ogsåååå!:) jippi!:) og nå er det tydelige spark, flere ganger om dagen, helst om kvelden:) heldige oss! Jeg er 16+5:)

Så herlig at vi er flere=) Er min nr 2=) kjente tidlig med første også, men ikke så tydelige spark. Har tilogmed kjent det noen ganger utenpå magen! det kunne jeg ikke på denne tiden med nr 1, så dette er nok en sterk liten en! Kanskje jeg er lenger på vei oså? blir spennende å se på ul på mandag=)
Jeg og ska på ul på mandag! Hehe;)

Ååå, så heldige dere er! Jeg er 13+6 så det er kanskje litt tid igjen før jeg kjenner noe... Jeg syntes jeg kjente noe for to uker siden, en liten reke... Jeg satt bøyd som en krok med veldig tranger klær over magen. Men har ikke kjent noe siden. Rart å tenke på at om noen uker bare så kan jeg kanskje kjenne noe stadig vekk :)

Hoppetussa: Du trenger ikke være bekymra for det. Det er veldig forskjellig når man kjenner liv=)

jeg har svakt kjent litt liv en stund, nå begynner det å bli en del dager siden sist tror jeg og da blir jeg bare bekymra... men satser på at alt er som det skal alikevel.

Er så kjekt:) Kjenner bevegelsene mer og mer selv. Er i uke 15. Er så herlig, og så forelsket i vår lille huleboer :love017

Jeg er 14+1 og er sikker på at jeg har kjent det ved to anledninger, selvom det er tidlig :) kjente det med et par dagers mellomrom. på venstre side Begge gangene . En rar svak boble følelse jeg aldri har kjent før <3 herlig

Back
Topp