Tror det hjelper på at blæra er full ja kjenn etter med engang du våkner! Jeg er 12+4 idagArtig! hvor langt er du på vei?? Gleder meg til Å stå opp i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det hjelper på at blæra er full ja kjenn etter med engang du våkner! Jeg er 12+4 idagArtig! hvor langt er du på vei?? Gleder meg til Å stå opp i morgen
Tror det hjelper på at blæra er full ja kjenn etter med engang du våkner! Jeg er 12+4 idag
Tror du kan slappe helt av uansett om du kjenner noe eller ikke Det er nok veldig individuelt både hvordan livmoren ligger og hvordan den oppfører seg. Jeg er by the way både tredjegangs og ganske dårlig polstra, så tror nok jeg har gode forutsetninger for å kjenne magen tidligOki! Jeg er "bare" 10 uker idag. Så skal ikke få panikk!
Om blæra er full og jeg prøver å trykke litt i det området så ender jeg bare med å måtte springe på do HahaTror det hjelper på at blæra er full ja kjenn etter med engang du våkner! Jeg er 12+4 idag
Ja veldig mye tydeligere på morgenen her også, men det varierer hvor klumpen er, så jeg lurer på om det kun er der babyen ligger jeg kjenner en kul.. Aner ikke. Men en morgen så er det på tydeligere på venstre side men så dagen etterpå ligger klumpen på høyre side.. Merkelig! Min ligger rett opp under navlen.
Hehe.. Ja er ikke så godt å trykke der i der hele tatt nå synes jeg. Men prøv å bare kjenn med håndflatenOm blæra er full og jeg prøver å trykke litt i det området så ender jeg bare med å måtte springe på do Haha
Det kan nok være jaJeg merket det samme i går. hadde venstreside baby i går kveld. hahaha
Livmoren min har krøpet nesten opp til navelen brått. Det forklarer nok smertene jeg hadde i helgen.