Kjenner livmoren:-)

Ååh, da er det nok den som er den harde kulen rett ovenfor skambeinet, trodde det var tidlig 9+2 (tilfeldigvis når jeg kjente det først) :)

Trodde det var tidlig for førstegangs, når jeg trykker mener jeg at det kjennes ut som det er livmoren som 'belastes' av fingrene. Det er iallefall ikke blæra mi, hehe. Men så moro da :D

Åh...så gøy. Syns bare hele magen min er superbløt men skal prøve å kjenne etter på morgenen:)

Visstnok hardere kul når jeg står oppreist, har litt ekstra på kroppen fra før :p

Kjenner dere en tydelig kul? Eller bare litt hardt på en måte? Jeg husker ikke helt hvordan det er der til vanlig, da jeg ikke har kjent etter før nå. :p og hvor langt nedenfor navelen kjenner dere etter? :s

Kjenner dere en tydelig kul? Eller bare litt hardt på en måte? Jeg husker ikke helt hvordan det er der til vanlig, da jeg ikke har kjent etter før nå. :p og hvor langt nedenfor navelen kjenner dere etter? :s
Du vet skambeinet (beinet under hårene på musa *knis*), rett ovenfor det har jeg en ganske hard kul som på en måte kan kjennes ut som kanten på en appelsin. Litt som når du nesten tisser deg ut og blæra kjennes, bare at det ikke er blæra, hehe. Vanskelig å forklare :p

Ja, kjenner en helt tydelig kul, kanskje 10 cm under navelen:-)

Har begynt å vises når jeg ligger på rygg, men ikke noe godt enda. Pila peker rett på utbulingen :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1400600406.087781.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1400600406.087781.jpg
    280 KB · Visninger: 52
Moro da:-) Min syns absolutt ikke ennå - gleder meg til det blir en skikkelig mage:-) Så langt har jeg bare gått ned i vekt...
Har også gått ned, har litt ekstra så det er ikke farlig for lille. Luftmagen min er veldig avslørende, så gleder meg til babymagen kommer slik at det ikke blir like ekkelt at folk sier at det vises allerede, hehe :D

Har også gått ned, har litt ekstra så det er ikke farlig for lille. Luftmagen min er veldig avslørende, så gleder meg til babymagen kommer slik at det ikke blir like ekkelt at folk sier at det vises allerede, hehe :D
Ja, her er det ikke noe ekstra å ta av fra før, så håper jeg snart får i meg litt mer...men trøsten er vel at magen syns fort når den først kommer:-)

Syns det er super ekkelt med press i det området. Så orker ikke kjenne etter :P Hehe

Desember 2014

Bruker App

I følge min gynekolog har jeg livmoren på fremre vegg el noe sånt. Morkaken ligger visst som en pute foran magen, så derfor kjenner jeg visst spark og sånt litt seinere.

Ja veldig mye tydeligere på morgenen her også, men det varierer hvor klumpen er, så jeg lurer på om det kun er der babyen ligger jeg kjenner en kul.. Aner ikke. Men en morgen så er det på tydeligere på venstre side men så dagen etterpå ligger klumpen på høyre side.. Merkelig! Min ligger rett opp under navlen.

Ja veldig mye tydeligere på morgenen her også, men det varierer hvor klumpen er, så jeg lurer på om det kun er der babyen ligger jeg kjenner en kul.. Aner ikke. Men en morgen så er det på tydeligere på venstre side men så dagen etterpå ligger klumpen på høyre side.. Merkelig! Min ligger rett opp under navlen.

Artig! :) hvor langt er du på vei?? Gleder meg til Å stå opp i morgen :)

Back
Topp