Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet skambeinet (beinet under hårene på musa *knis*), rett ovenfor det har jeg en ganske hard kul som på en måte kan kjennes ut som kanten på en appelsin. Litt som når du nesten tisser deg ut og blæra kjennes, bare at det ikke er blæra, hehe. Vanskelig å forklareKjenner dere en tydelig kul? Eller bare litt hardt på en måte? Jeg husker ikke helt hvordan det er der til vanlig, da jeg ikke har kjent etter før nå. og hvor langt nedenfor navelen kjenner dere etter? :s
Ja, kjenner en helt tydelig kul, kanskje 10 cm under navelenKjenner dere en tydelig kul? Eller bare litt hardt på en måte? Jeg husker ikke helt hvordan det er der til vanlig, da jeg ikke har kjent etter før nå. og hvor langt nedenfor navelen kjenner dere etter? :s
Ja, prøv å kjenne før du står opp om morgenen - det er da det er lettest for meg å kjenneÅh...så gøy. Syns bare hele magen min er superbløt men skal prøve å kjenne etter på morgenen
Moro da Min syns absolutt ikke ennå - gleder meg til det blir en skikkelig mage Så langt har jeg bare gått ned i vekt...Har begynt å vises når jeg ligger på rygg, men ikke noe godt enda. Pila peker rett på utbulingen
Har også gått ned, har litt ekstra så det er ikke farlig for lille. Luftmagen min er veldig avslørende, så gleder meg til babymagen kommer slik at det ikke blir like ekkelt at folk sier at det vises allerede, heheMoro da Min syns absolutt ikke ennå - gleder meg til det blir en skikkelig mage Så langt har jeg bare gått ned i vekt...
Ja, her er det ikke noe ekstra å ta av fra før, så håper jeg snart får i meg litt mer...men trøsten er vel at magen syns fort når den først kommerHar også gått ned, har litt ekstra så det er ikke farlig for lille. Luftmagen min er veldig avslørende, så gleder meg til babymagen kommer slik at det ikke blir like ekkelt at folk sier at det vises allerede, hehe
Ja veldig mye tydeligere på morgenen her også, men det varierer hvor klumpen er, så jeg lurer på om det kun er der babyen ligger jeg kjenner en kul.. Aner ikke. Men en morgen så er det på tydeligere på venstre side men så dagen etterpå ligger klumpen på høyre side.. Merkelig! Min ligger rett opp under navlen.