kjenner livmoren (bilde)

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Jeg er 2.gangs, og det er akkurat ca 5 år siden jeg ble gravid sist. Men de siste dagene har jeg kjent over skambeinet om jeg kjenner livmoren, og har ikke gjort det, men i går begynte jeg å kjenne lengre opp, og fant den tydelig langt oppe? Nå kjenner jeg den både morgen og kveld. Men er det ikke litt langt opp for å kunne være 11+1? Slenger med et bilde så dere får se.

Vedlegg

• DSC_0718.JPG
    DSC_0718.JPG
    169,4 KB · Visninger: 314
Eg e 11+3, har kjent livmora et par veke.er midt mellom symfysen og navlen no :) om morningen med full blære, er den heilt oppe til navlen :P
Er og andregangs, fekk første for snart 17mnd sia :)

Så fin :D jeg tror jeg har en lignende mage under et lite lag med fett.. Haha..

Ser dere har Escape i hylla bak dere, det er gøy :D

Takk! Er veldig stas at magen begynner å vokse! :D Og jeg har et ganske godt lag med fett på magen jeg også, hehe ;)

Er veldig glad i brettspill, men har dessverre aldri spilt Escape! Bildet er tatt på gjesterommet til en venninne som jeg var på besøk hos i helgen :)

Takk! Er veldig stas at magen begynner å vokse! :D Og jeg har et ganske godt lag med fett på magen jeg også, hehe ;)

Er veldig glad i brettspill, men har dessverre aldri spilt Escape! Bildet er tatt på gjesterommet til en venninne som jeg var på besøk hos i helgen :)
Jeg skal prøve å ta bilde i morgen, i dag fikk samboeren kjenne også :p jeg har en cyste som ligger mellom skambeinet og navelen ca, så vil tro jeg får et lignende bilde som deg :)

Aha ;) server veldig gøy :D haha

Jeg skal prøve å ta bilde i morgen, i dag fikk samboeren kjenne også :p jeg har en cyste som ligger mellom skambeinet og navelen ca, så vil tro jeg får et lignende bilde som deg :)

Gleder meg til å se! Er så gøy med magebilder :D

Jeg er annengangs, fødte sist for 15 mnd siden i dag faktisk :p og livmoren min er oppe ved navelen, jeg hr litt ekstra polstring, strekkmerker og overflødig hud etter sist sv.skap enda, så bilde vil ikke vise så mye :p

Min livmor virker å ligge ganske langt inn da, altså kjenner den veldig godt med full blære og på kvelden, men på dagtid kjenner jeg den kun langt inn. Så syns lite på magen når jeg ligger. Som dere kan se på bilde øverst.. :)

Hvordan kjennes den ut? Spørs om min er for langt ned enfa. Er 11+3 etter menstermin.

Back
Topp