Kjenner livmora

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Syntes det var litt tidlig jeg...?? Har ikke tenkt noe over det før og ikke sjekket, men når jeg legger meg ned kjenner jeg jammen livmora nesten 10cm over skambenet...

Åssen er det med dere andre?

eg har ikke kjent etter akkurat, men var til jm kontroll for et par uker siden og da kjente hu livmora mi var på vei godt opp av bekkenet.. fekk se på ul og alt :) 

jeg har ikke kjent etter. men husker den var vannskelig å finne i sist svangerskap, da jeg har bakovervendt livmor.

Syns jeg leste ett sted at den kunne kjennes rett over rundt uke 12 jeg seh...
Men om det er vanlig allerede så er det jo bare bra det [:)]

Jeg har ikke kjent min enda, men tror det var rundt uke 11 jeg kjente den sist.

Hvordan kjenner dere det..? Må man være veldig slank for å kjenne den? *Hm*

Kjenner den som en "kul" helt fra skambenet og opp. Litt annerledes hvis man trykker forsiktig på den i forhold til å trykke på magen...
Hehe...vanskelig å forklare...

kjenner ikke den nå,men sist for fire mnd siden kjennte jeg i uke 7!!! hmm..kunne kanskje vært flere der inne da enn nå?!..

jeg har aldri prøvd å kjenne etter, lurer veldig på om jeg kan egentlig...
så at Lindus prøvde å forklare, så da får jeg prøve når jeg legger meg i kveld[:)]

ORIGINAL: Lindus82

Syntes det var litt tidlig jeg...?? Har ikke tenkt noe over det før og ikke sjekket, men når jeg legger meg ned kjenner jeg jammen livmora nesten 10cm over skambenet...

Åssen er det med dere andre?

Det hørtes veldig mye ut synes jeg. Sikker på at det ikke er tykktarmen du har kjent? Men for all del...alle kropper er forskjellige, så det kan godt være at det stemmer altså. :-)

Ja, det er ikke tykktarmen.... Syntes det var mye jeg også. Derfor jeg lurte.

jeg kjenner min:)

jeg kjenner min også:)
da jeg var på ultralyd sist gang ¨spurte jeg legen om d var livmoren jeg kjente å han sa ja:)

Jeg har ikke kjent etter ennå for trodde det ikke var før uke 12.. Men får kjenne nå etterpå da[;)]

Back
Topp