Kjenner livmora?

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg er 3.gangs og ca 9-10 uker nå. Når jeg ligger på ryggen tror jeg at jeg kjenner livmora, går det an så tidlig?:)

Er også 3 gangs. 11 uker. Når jeg våkner om morningen så stikker hele "opplegget ut av kroppen". En større "kul" helt nederst:p veldig morsomt ^^

Jeg er straks i uke 7, og har kjent livmora noen dager. Jeg er også 3.
gangs:)

Jeg er 8 uker på vei og 3. gangs og kjenner også toppen av livmoren :)
Da kan jeg vel slå meg til ro med at det et helt normalt :) det betyr ikke nødvendigvis at det er flere :) (slik som google mente) :p

Jeg husker jeg lette etter den forrige gang, men klarte aldri å kjenne den!! Men jeg har begynt å lete jeg og, for jeg har lest at den kommer tidligere når du har barn fra før:-) tror ikke min har kommet over symfysen enda da, men er "bare" 8+5...

10+4, livmora er halvvegs opp til navlen. Har kjent den eit par veker :) andregangs.

Til oss som er førstegangs, hvordan kjenner man den etterhvert?

Jeg kan må se min når jeg ligger på ryggen. En kul som stiller opp rett under navlen. 2. gangs, 10+3 med tvillinger. Kjente den like over symfysen allerede i uke 7-8.

Både ser og kjenner den, kanten er oppe med navlen nå 9+3 og 5gangs

Jeg kan enda ikke kjenne toppen av livmora. Jeg er 7+4 uker i dag og det er mitt 3. Svangerskap og kun 2år siden sist.

(Jeg sjekker ved å først finne skambenet og bruke fingrene for å klemme ned over benet. Når toppen passerer benet vil du ikke kunne klemme helt ned der, da finner du en hard kant der toppen av livmora er og nedenfor der er magen hard å klemme på :) )

Dere som kjenner og ser den, er dere tynne... Ikke noe overskuddsfett på magen?

Er andregangs og har kjent den lenge. Er i uke 9 i morgen :). På ul sa de jeg hadde VELDIG forstørret livmor. Var på sykehuset så de var veldig raske :).

Back
Topp