Kjenner livmora inni meg...

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
....liksom. :love017 Jeg er overbevist om at jeg kjenner at noe tar større plass der, det er merkbart at livmora er større enn normalt. ikke når jeg kjenner på magen fra utsiden, men jeg kjenner det inni meg. Det har jeg kjent en god stund allerede. Noen ganger ekstra tydelig, andre ganger ikke merkbart. Dette kjente jeg ingenting til i første svangerskapet. Syns det er så koselig. :hello2

Noen flere som kjenner dette?

Njæ, tjæ, jeg kjenner alt mulig annet. Føler jeg har veldig dårlig plass inni kroppen. Blæra er litt trykk på, tarmene er hovnet opp - så virker som om det er trykk på magesekken og.
Tror ikke jeg kjenner så godt til selve livmoren dog :p

Første tegnet jeg kjente var at det strakk seg i livmora, det begynte allerede uken før jeg visste jeg var gravid. Da syntes jeg det bare var godt å kjenne at kroppen forandret seg litt, for jeg har ikke veldig mange andre symptomer. Nå (to uker etter) er det mer vondt og det gjør meg mer engstelig enn glad. Men jeg håper det går tilbake til å bli koselig igjen når jeg klarer å stole på at graviditeten kommer til å gå bra :happy:

....liksom. :love017 Jeg er overbevist om at jeg kjenner at noe tar større plass der, det er merkbart at livmora er større enn normalt. ikke når jeg kjenner på magen fra utsiden, men jeg kjenner det inni meg. Det har jeg kjent en god stund allerede. Noen ganger ekstra tydelig, andre ganger ikke merkbart. Dette kjente jeg ingenting til i første svangerskapet. Syns det er så koselig. :hello2

Noen flere som kjenner dette?

Sånn har jeg det også :HeartredAllerede før jeg fikk nn positiv test kjente jeg på meg at noe var annerledes.

Kjenner veldig godt at den vokser i allefall:wacky:
Har hatt direkte vondt til tider, såpass at jeg var sikker på at det var en SA på gang. Men da jeg kom på sjekk så alt helt normalt ut. Vokser vel litt fortere om man har vært gravid før?

Sånn har jeg det også :HeartredAllerede før jeg fikk nn positiv test kjente jeg på meg at noe var annerledes.
Ja samme her. Var helt overbevist flere dager før positiv test. Veldig spesielt. :angel8

Jeg er veldig sensitiv, så kjenner hver eneste eggløsning og alt som skjer der nede. Høysensitiv.

Mange tror ikke på det, men noen er bare sånn:D

Back
Topp