Kjenner livmora allerede

Bkno8958092

Andre møte med forumet
Er 8+2 i dag og kan allerede kjenne livmora godt over symfysen. Har kjent det ca 2 uker allerede. Flere som kan kjenne så tidlig? Er min tredje, så kanskje derfor kommer så fort opp? Trodde bare ikke det var mulig kjenne så tidlig

Jeg tror jeg kjenner min hver morgen før jeg har vært på do! Er 8 uker i dag, og barn nr 2 :)

Jordmor og mannen min klarer å kjenne livmoren noen cm over bekkenet.

Er 8+2 i dag og kan allerede kjenne livmora godt over symfysen. Har kjent det ca 2 uker allerede. Flere som kan kjenne så tidlig? Er min tredje, så kanskje derfor kommer så fort opp? Trodde bare ikke det var mulig kjenne så tidlig
Jeg har kjent etter men syns ikke jeg finner den. Hvordan merker du det ?
Er 11+1 så jeg bør vel kjenne det snart o_O kjenner jeg ble litt stressa...

Jeg tør ikke kjenne etter selv om dette er min andre. Er 9+5 i dag og regner med at man egentlig kan kjenne den, spesielt siden jeg kan høre hjertelyden med doppler godt over skambeinet.

Jeg er 9+3 i dag og kan også kjenne livmora over, symfysen.... Dette er min fjerde så den kommer vel opp tidlige :Heartred

Hvordan merker dere dette?
Har aldri tenkt over det, gravid med nr 1

Noen har bakovervendt livmor, så da kan det være vanskelig å kjenne. Så det er det siste jeg ville bekymret meg for.

jeg kjenner ikke om den er over, men har en del polstring :P men hører hjertelyden godt over skambeinet så tror den er der! er 11+0 om 2 timer:D

Jeg har lurt på akkurat det samme... Er min 3 også. Den er jo på str med en grape frukt nå så er jo ikke umulig...

Er øm litt over skambeinet når jeg trykker ned, så da er nok livmora der tenker jeg :) 8+5:)

Back
Topp