Kjenner liv!

Rebella

Andre møte med forumet
Jeg er 13+4 i dag, og kjenner liv! Andregangsfødende. Med nr 1 kjente jeg første gang i uke 17. Så det her er helt sykt. Kjennes ut som den lille "fiskehalen" som slår...:) har lagt merke til det to kvelder på rad når jeg har lagt med nedpå sammen med gutten min på 3 år:)

Æ å mene æ har kjent nå siste dagan. Litt som leamus bare sakte å forsiktig.
Koselig å glede mæ te mere [emoji7]

Så herlig!! Gleder meg til å kjenne selv [emoji173]️

Er 10 uker i dag å har hatt leamus nederst i magen av og på i hele dag :) men kanskje det ikke er leamus alikevel da :) men synes 10 uker var tidlig at jeg skulle kjenne noe, var 14 uker første gang forrige svangerskap.

Jeg kjenner ingenting. 13 + 5. Har et barn fra før, da kjente jeg ikke før i uke 18-19. På TUL sa han at jeg nok ville kjenne det før nå i forhold til hvordan livmoren min lå.

Jeg er veldig sikker på at jeg kjenner! er 13+4. Det kan jo ikke sammenlignes med så mye annet, og har et barn fra før så vet hvordan det kjenner ut :) Men er ikke hver dag enda. Har vært flere dager på rad nå da. Kjente i uke 15 med førstemann.

Første gang kjente jeg liv uken etter ordinær ul. Andre gang hadde jeg en liten turbo i magen og da jeg jeg han uregelmessig fra uke 14. Blir spennende å se hva som skjer denne gang:-)

Nå må jeg spørre litt dumt her,men som førstegangs(i hvertfall lengdemessig),kan det kjennes ut som om noen kiler deg innvendig? Har en følelse av at noen kiler meg innvendig sånn en gang i blandt. Og begynner seriøst å lure på om det er liv jeg kjenner. Er 14+2 i dag.

Nå må jeg spørre litt dumt her,men som førstegangs(i hvertfall lengdemessig),kan det kjennes ut som om noen kiler deg innvendig? Har en følelse av at noen kiler meg innvendig sånn en gang i blandt. Og begynner seriøst å lure på om det er liv jeg kjenner. Er 14+2 i dag.
Jepp, det kjennes ut som kiling!

Har kjent siden uke 10. Er 11+1 nå . Og helt sikker på at det er babyen . Er mitt 4 barn .

Kjenner ingenting [emoji28] 14+3 idag [emoji5] var med jordmor og ho høyrte att minien sparka då [emoji16]

Jeg kjenner små "dunk" som leamus i venstre side,men jm.mente det var alt for tidlig å kjenne noe så tidlig. Er i uke 13 (12+5) og har kjent dette et par dager på kveldene. Er andregangs og livmoren har kommet opp fra bekkenet. Tørr ikke påstå at det er det ene eller andre, men luft er det isåfall ikke :-p Andre som kjenner igjen disse dunkene? Er kun på venstre side.

Gleder meg til jeg får kjenne også!! Jeg er 13+1 i dag, og det er mitt første barn... så jeg får smøre meg med tålmodighet :)

Jeg kjenner små "dunk" som leamus i venstre side,men jm.mente det var alt for tidlig å kjenne noe så tidlig. Er i uke 13 (12+5) og har kjent dette et par dager på kveldene. Er andregangs og livmoren har kommet opp fra bekkenet. Tørr ikke påstå at det er det ene eller andre, men luft er det isåfall ikke :p Andre som kjenner igjen disse dunkene? Er kun på venstre side.
Jeg har også kjent liv, og det er så morsomt å kjenne det allerede :) Er i alle fall ganske sikker på at jeg har kjent bevegelser 3 ganger, alle gangene har vært om kvelden eller om morgenen, mens jeg fortsatt lå i senga. Jeg synes også at det kjennes ut som små dunk, og jeg tror ikke at det bare har vært luft. Kjente det først i rundt uke 14, men var da veldig usikker på om det var luft eller bevegelse. Er 15+2, førstegangsfødende :)

Jeg kjenner små "dunk" som leamus i venstre side,men jm.mente det var alt for tidlig å kjenne noe så tidlig. Er i uke 13 (12+5) og har kjent dette et par dager på kveldene. Er andregangs og livmoren har kommet opp fra bekkenet. Tørr ikke påstå at det er det ene eller andre, men luft er det isåfall ikke :p Andre som kjenner igjen disse dunkene? Er kun på venstre side.

Jeg kjenner det akkurat slik du gjør også, minner meg om leamus. Kun på venstre side akkurat der hvor jeg hører hjertelyd med doppler:) Annengangsgravid selv, og 12+3. Kjente leamus/bevegelse første gang 11+0! Føler meg ganske sikker på at det er baby. Hører også med doppleren når det er litt romstering der inne:)

Jeg kjenner det akkurat slik du gjør også, minner meg om leamus. Kun på venstre side akkurat der hvor jeg hører hjertelyd med doppler:) Annengangsgravid selv, og 12+3. Kjente leamus/bevegelse første gang 11+0! Føler meg ganske sikker på at det er baby. Hører også med doppleren når det er litt romstering der inne:)

Er der jeg også har hørt hjertelyden de få gangene jeg har prøvd. Jaja, hva enn det er så er det noe ;-p Er mest om kvelden her, når jeg ligger på venstre side.

Måtte prøve med doppleren som du har gjort, og det er dunk og "smell" inn i der, så regner med det er bevegelse jeg kjenner :-D trodde ikke det var mulig så tidlig. :-)

Åååh i dag har det vært en hel masse akrobatikk inni der! Tror kanskje jeg har kjent noe tidligere den siste uken også, men i dag var det ingen tvil! Så utrolig deilig følelse! Er 14 uker på vei i dag =)

Back
Topp