Kjenner liv?

ch1987

Flørter med forumet
Har tvillinger i magen og har vært ganske sikker på at jeg har kjent liv siste uken. Er nå 15+2. Dette er også andre gangen jeg er gravid.
Kan det stemme at jeg kjenner liv nå? Og en ting til som også er litt rart, legen kjente livmor kanten litt under navlen og dette var på mandag, men nå kjenner jeg masse bevegelser over navlen, men babyene er jo ikke så høyt oppe??
Skjønner ikke hva all den bevegelsen inni magen kommer fra. Plutselig kjennes det ut som en klump ved siden av navlen, så er det borte.. Hmmm

Jeg kjenner liv, har gjort det i ett par uker nå ;) Er 15+1 i dag :D Herlig følelse!

Har tvillinger i magen og har vært ganske sikker på at jeg har kjent liv siste uken. Er nå 15+2. Dette er også andre gangen jeg er gravid.
Kan det stemme at jeg kjenner liv nå? Og en ting til som også er litt rart, legen kjente livmor kanten litt under navlen og dette var på mandag, men nå kjenner jeg masse bevegelser over navlen, men babyene er jo ikke så høyt oppe??
Skjønner ikke hva all den bevegelsen inni magen kommer fra. Plutselig kjennes det ut som en klump ved siden av navlen, så er det borte.. Hmmm

Venter også tvillinger og er 15+5 i dag :) Er fullt mulig å kjenne liv nå, jeg er andregangs og kjente små livstegn allerede i uke 13. Mye fordi jeg kjente igjen følelsen fra førstemann. Her er livmoren nå rett over navlen og bevegelsene er rett under, på siden av navlen og av og til lenger ned. Jordmor sa også at man kan kjenne det tidlig med tvillinger (det er jo to), men litt avhengig av hvor morkaken(e) er plassert. Nå er det ganske så tydelige bevegelser, men det kan gå lang tid mellom hver gang. Gleder meg til det blir mye liv hver dag :) :)

Jeg har kjent små bevegelser i snart 2 uker, er idag 15+3. Kjenner det langt nede på venstre side, når jeg ligger på siden. Spesielt på kveldstid :)

Hmmmm har lurt på om jeg kjenner de små noen ganger, men har tenkt at det må være alt for tidlig. Kjente i uke 15 med førstemann. Er 11+3 nå. Livmora er rett under navlen og jeg kjenner svake dult eller svak kiling ca midt mellom navlen og skambeinet noen ganger. Tvillinger her også. Gleder meg til ny UL på torsdag!

Kjenner ingenting tror jeg, vet ikke helt hva man skal kjenne etter gleder meg til tydelige spark!!

Sikkert et kjempeteit spørsmål, men jeg har aldri vært gravid før - Hvordan kjenner man forskjell på baby og tarmbevegelser så tidlig?:D Det hender jo det bobler litt inni der likson....:p

Back
Topp