Kjenner liv?

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Noen som kjenner liv allerede?
Jeg er kun 10+6 så kjenner ikke noe enda, kommer nok ikke til å gjøre det på en god stund enda. Med de tre andre har jeg ikke merket noe liv før nærmere uke 18..
Gleeeder meg så masse til jeg kjenner liv i magen! :D

Ikke ennå, er 11+1 idag så er nok litt tidlig. Med førstemann kjente jeg i uke 14.

Håper jeg er like heldig denna gangen som da jeg venta de andre tre... kjente "fiskehaler" med alle tre rundt uke 12, skjeldent og ikke fast hver dag el fast anntal hver dag... men kom noen få ganger innimellom ofte så svakt og fort at man nesten ikke får det med seg <3 Så har nok uansett flere uker igjen før jeg kjenner no nå, er 10+2, og lant i fra sikkert jeg er like heldig denna gangen.

Last edited:
Jeg er 14+0 så da er det bare å sette seg ned å vente :-D

Jeg er 14+5 å kjenner ingenting, har derfor ordnet med UL, skal nå på mandag, måtte bare ha en UL nå siden jeg skal begynne med eksamen på mandag å trenger å fokusere fullt på den, å da må jeg vite at alt er bra med den lille.

Jeg er 14+4 i dag og innbiller meg at jeg har kjent noe... men ikke sikker enda. Veldig spennende å kjenne etter :) Gleder meg stort til å virkelig ikke være i tvil på at det er den lille jeg kjennet, og den økte tryggheten det gir ♥

Last edited:
Kjente liv i uke 12 (ul termin) eller 14 (mens termin) alt ettersom med første. Da var det som en fiskehale. Desverre er det slik at jeg nå stadig vekk kjenner luftbobler nederst i magen (gjorde det før svangerskapet også) og blir nok å måtte vente en stund før jeg kan skille mellom dem og bevegelser.

Har bestillt doppler så får høre på hjertelyden frem til det blir aktivitet der inne :D

Kjente ingenting før i uke 18-19 sist! :) Helt normalt visstnok. Er snaaart 12 nå. Haga kjenner ingenting! Annet enn kvalme. Gøy gøy. Livet på tjukka er så sjarmerende:p

Er 12+3 og kjenner ingenting. Kjente ikke noe egentlig før uke 17+ med alle, så må nok vente noen uker til;)

Jeg kjenner ikke noe enda. Men så kjente jeg ikke noe før jeg var 19 uker ++ med førstemann.

Kjenne ikkje liv og er 12+1. Såg tvillingane på fredag og dei virkar veldig rolige :P

Jeg kjenner heller ikke liv enda, er 13+5 i dag. Sist kjente jeg ikke spark helt sikkert før i uke 19. Tror nok mange førstegangsgravide tror de kjenner bevegelser når de egentlig kjenner luft/tarmbevegelser. Det er helt normalt å ikke kjenne liv enda, ikke bekymre deg:)

Jeg kjenner heller ikke liv enda, er 13+5 i dag. Sist kjente jeg ikke spark helt sikkert før i uke 19. Tror nok mange førstegangsgravide tror de kjenner bevegelser når de egentlig kjenner luft/tarmbevegelser. Det er helt normalt å ikke kjenne liv enda, ikke bekymre deg:)

Ja det er normalt å ikke kjenne noe før type uke 17-18-19, er da jeg pleier å kjenne det (er fjerdegangs), så bekymrer meg ikke for det ;)
Var bare litt nysgjerrig på om det var noen som var så heldige å kjenne noe tidlig :)

ja jeg har kjent allerede men det er svakt så må nesten vite hva du skal føle etter.
er ikke alltid lett å kjenne ;)

Jeg trodde jeg kjente noe tidligere i dag, som små bobler. Men tenker at det var litt i tidligste laget så det må ha vært luft eller noe :P

Back
Topp