kjenner liv?

jordbæret

Flørter med forumet
Av og til kjennes det som små helt svake spark nede der lille venn ligger. Går dette virkelig an? Eller er det luft, hehe ;-)?

Har hatt det sånn siden uke 11.

Det er litt tidlig, men det kan være at du kjenner at livmoren utvider seg?

Av og til kjennes det som små helt svake spark nede der lille venn ligger. Går dette virkelig an? Eller er det luft, hehe ;-)?

Har hatt det sånn siden uke 11.

Jeg kjente like tidlig med mine 3 forrige :) Sånne små stryk, akkurat som en liten fisk..

Jeg er også sikker på at jeg kjenner noe.. Kjente det sist fra uke 13, denne gang kjente jeg det fra 10+6. Kvakk til første gangen jeg merket det og sambo lurte på hva som skjedde. Kjennes ut som små vingeslag eller såpebobler som sprekker... Ikke luft og ikke vondt, bare gode følelser ;)

morkaka mi ligger forran denne gangen, så jeg kommer ikke til å kjenne noe på en stund :( Mener jeg kjente noe rundt uke 14 sist :)

Jeg kjenner ingenting enda.. Kan være du kjenner det nå fordiom ;) Man skal aldri si aldri =)

Nei. Altså jeg kjenner jo noe, men det er bare livmora som strekker seg og rører på seg. Men den i magen min er bare en liten dutt og har ikke sjans i havet til å være sterk nok til å gjøre noe som kan kjennes til meg. Leste på babyverden en plass at de ikke er sterke nok til å gi fra seg spark/movement som vi kjenner før de bikker 15 uker eller noe. Da har fosterne fått nok kraft.

Men man skal aldri si aldri. :) Kanskje dere er ekstra følsomme? :)

Ja ikke vet jeg. Gutten min som jeg har fra før ble født veldig sterk, holdt hodet selv fra første stund og var anderledes i kroppen enn andre babyer. Han sparket sykt hardt inne i magen. Kunne se sparkene fra utsiden veldig tidlig. Kanskje det er et sterkt lite frø dette også, eller så er det bare ren fantasi. Men det gjør ikke vondt dette, er bare som små, helt svake minispark eller bobler som sprekker. Skal spørre på ultralyd på torsdag om det går an :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hørte med min gyn. og hun mener at det ikke er mulig å kjenne noe før tidligst uke 16-18... Og at alt man kjenner før det er luft og strekninger. Men jeg vet ikke. Jeg kjente ikke selv før uke 20 og 18 med de to første og har ikke kjent noe ennå.

Jeg hørte med min gyn. og hun mener at det ikke er mulig å kjenne noe før tidligst uke 16-18... Og at alt man kjenner før det er luft og strekninger. Men jeg vet ikke. Jeg kjente ikke selv før uke 20 og 18 med de to første og har ikke kjent noe ennå.

Eh, det er jo helt teit å uttale seg om! :O Jeg vet jo at det var liv jeg kjente fordi samme følelse ble sterkere og hardere for hver uke.. Kjente ikke hver dag men spesielt hvis jeg hadde trang bukse på.. Ifølge de jeg har vært hos, kan kan kjenne tidlig... hehe.. Rart hvor forskjellig de sier ting! :/ Ikke rart man blir forvirret :p

Eh, det er jo helt teit å uttale seg om! :O Jeg vet jo at det var liv jeg kjente fordi samme følelse ble sterkere og hardere for hver uke.. Kjente ikke hver dag men spesielt hvis jeg hadde trang bukse på.. Ifølge de jeg har vært hos, kan kan kjenne tidlig... hehe.. Rart hvor forskjellig de sier ting! :/ Ikke rart man blir forvirret :p

Ja, rart det der ;)

Back
Topp