Hei
sniker fra april.. Hehe.. Venter første barn
er 20+5 i dag.. Kjenner lite liv
spurte på ul om morkaka lå slik at jeg kjente det senere og da sa hun nei.. Er det noe å bekymre seg over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt normalt å uroe seg. Det blir ikke bedre når man kjenner dem oftere, føles som noe er galt når man ikke kjenner noe. Blir liksom litt paranoid av det. Synes du skal ta det helt rolig jeg så kommer det masse spark etterhvertHeisniker fra april.. Hehe.. Venter første barn
spurte på ul om morkaka lå slik at jeg kjente det senere og da sa hun nei.. Er det noe å bekymre seg over?
![]()
Jeg kjente heller ikke mye liv før jeg var over 20 uker (er nå 24+2), men det har tatt seg opp de siste ukene. Likevel er det veldig forskjellig fra dag til dag, og da blir jeg også litt bekymret. Men det har vel mest med hvordan babyen ligger. Selv kjenner jeg det mest på ettermiddagen/kvelden hvis jeg legger meg på sofaen og slapper av (og gjerne hvis jeg har spist/drukket noe søtt). Da kommer det gjerne en del spark, og man kan kjenne bevegelser en god stundHeisniker fra april.. Hehe.. Venter første barn
![]()
Kjenner du mer nå?Takk for svarskal prøve å ta det med ro, og håpe det kommer mer og mer snart
![]()