Kjenner lite liv

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Er 20+3 og kjenner lite liv.. Har ikke morkaka foran heller...:( føler bare alle kjenner det mye tidligere, eller er det fler som ikke kjenner så mye?

Jeg kjenner liv. Men ikke så mye.. Er 20+1 i dag.. Nå ligger morkaka mi foran, men allikevel skal jeg kunne kjenne det - kanskje spesielt på sidene.. Jeg kjente liv ganske tidlig, tror jeg, men det er kanskje fordi dette er det tredje barnet mitt og jeg vet hva jeg skal kjenne på.. Men nå er det ikke så mye.. Jeg har hørt hjertelyd noen ganger og også vært på OUL så jeg vet at det er liv der inne :-D Jeg synes ikke du skal tenke så mye på det, det dukker opp når du minst venter det <3

Jeg har ikke morkaka foran og kjenner også lite liv. Noen små dunk spredt utover dagen. Er 20+2 i dag :) Det er ikke så mye å stresse med, da det er stor forskjell på når man kjenner liv. Babyen har jo fortsatt god plass! Har du vært på ultralyd og sett at alt er bra? Bevegelsene og sparkene kommer nok ;)

Jeg har det på samme måte og er i uke 19 akkurat, har morkaka på fremre vegg da, men noen dager har jeg kjent mye spesielt på ene siden, men de siste to dagene har det nesten ikke vært noe leven der inne:/ uææææ, synes det er litt skummelt, muligens fordi jeg samenligner med storebror som ikke lå stille et sekund!
Jeg vet i allefall at det er helt normalt uansett at bevegelser varierer fra dag til dag rundt uke 20 + -!

Jeg har ikke morkaka foran og kjenner også lite liv. Noen små dunk spredt utover dagen. Er 20+2 i dag :) Det er ikke så mye å stresse med, da det er stor forskjell på når man kjenner liv. Babyen har jo fortsatt god plass! Har du vært på ultralyd og sett at alt er bra? Bevegelsene og sparkene kommer nok ;)
Tror jeg kjenner små dult innimellom.. Har vært på oul og da var alt bra:) håper ikke det er noe å bekymre seg for..

Er 20+3 og kjenner lite liv.. Har ikke morkaka foran heller...:( føler bare alle kjenner det mye tidligere, eller er det fler som ikke kjenner så mye?
Er det første?

Med storebror her kjente ikke jeg liv før i uke 22, men da til gjengjeld skjønte jeg at jeg hadde nok kjent det en stund allikevel =P Virker mest som romling i starten.. Nå med nr 2 kom bevegelsene veldig tidlig, neste så jeg lurer på om vi har tatt helt feil av terminen =P

Ja det er første! Så godt å høre! Hehe:) blir litt redd..
Er nok absolutt ingenting å bekymre seg for på en god stund enda =) Fantastisk følelse når det først skjer, og absolutt verdt å vente på <3
Men førstemann hos meg, lå samboer'n med hode oppå magen min og så på tv, plutselig fikk han seg et spark i hodet.. Første gang vi kjente noe begge to (som vi virkelig forsto hva det var)

Jenta mi ligger langt ned sa jordmor + Morkaken langt ned og foran. Så håper det er derfor jeg ikke har kjent noe spesielt. Er 19+ 5 i dag, men er første. Tror jeg kanskje kjente noe 1 gang for et par dager siden, men kan ikke si noe sikkert :)

Tror ikke noen bør bekymre seg for dette.. jeg er riktignok førstegangs og har morkaka forann.. kjenner litt innimellom og enkelte plasser, men ikke utenpå.. er 21+2.. ting tar tid og vi er alle forskjellige.. på oul turna lillegutt i magen og var veldig aktiv, men jeg kjente ikke en liten kiling engang..

Back
Topp