Kjenner jeg liv?

Linnie

Flørter med forumet
I de siste dagene har jeg begynt å kjenne no nytt. Nesten som et lite sug i magen eller lite stikk, men ikke vondt. Alltid på samme sted. Kan det være liv? :) Eller er det bare noe voksegreier? Førstegangsgravid så alt er nytt :)

Er selv førstegangs gravid, å om kvelden når jeg ligger helt stille i sofaen eller i senga, kjenner jeg noe som kan minne om en bobble som sprekker, trodde først det bare var luft bobbler men etter som ukene har gått har jeg kjent det litt å litt sterkere, så håper det er babyen, er 16+3.

Vet flere som har vært gravide før kan føle barnet tidlig, og har beskrevet det som en bobble som sprekker eller en fiske finne som "slår".

Jeg er 15 uker i morgen, så tenker at det kanskje er litt tidlig. Jeg har også lest der du skriver, og jeg har ikke kjent det sånn her før :)

Vi får velge å tro at det er noen sterke små minier der inne som gjerne vil fortelle oss at de har det bra :)

Babybevegelser kjenner du helt nederst på magen nå i begynnelsen.:) jeg kjenner det helt ut i Svangene.

Kanskje det er lille knøttet jeg kjenner da. Kjenner det nederst til høyre. Alltid ca. på samme sted :)

Her føles det litt som en liten finger som forsiktig poker fra innsiden:) hehe. Hvis det stikker kan det vel være noe somm strekker seg inni der kanskje? Mulig det er lille, man kjenner det sikkert forskjellig:) med første føltes det som å bli knipsa veldig svakt inni magen:p husker det var første jeg sammenligns med da.

Mulig. Vanskelig å si. Er ikke akkurat et stikk, mer som ett stryk. Er ikke vondt, kiler kanskje litt :) vanskelig å forklare når man ikke har kjent noe lignende før :p

Jeg syns d er ganske ubehagelig:p hehe!men jau d er mest sannsynlig den lille:D er å førstegangs:) tenk at vi har kommet så langt!:D

Jeg kjente noe som minnet som bittesmå bobler eller kribling i går kveld, men var litt usikker på om det var babyen. Er førstegangsfødende så jeg aner jo ikke hva jeg kjenner etter. På svangerskapskontroll i dag fant legen hjertelyden på samme sted som jeg kjente noe i går så jeg tenker at det må ha vært det jeg kjente :happy:
Jeg er 16+3 i dag, og det var veldig veldig svakt i går og varte ikke så veldig lenge.

4.gangs gravid og 17 uker på vei. Kjente ordentlig liv for 2 dager siden! Hadde handa på magen mens jeg lå på sofan. Og plutselig ett lite 'spark' på fingeren gleder meg veldig til 8 juni når jeg skal på ultralyd

Back
Topp