Kjenner jeg er spent

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
På denne natten her.. har noen små tak i magen, og nedpress, så spent på om det blir noe søvn :p kjente det først når jeg stod i dusjen, men kjente det bedre når jeg fikk lagt meg i senga.. noen tanker om hva det kan være ?

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Uff det er vel litt tidlig at det skal skje noe ennå ?? Men vi modnes vel mer og mer hele gjengen fremmover. Så vi merker nok bare mer til nedpress og kynnere tenker jeg. Lykke til i natt, kommer lille nå så er det jo ikke "farlig" lengre :-)

Uff det er vel litt tidlig at det skal skje noe ennå ?? Men vi modnes vel mer og mer hele gjengen fremmover. Så vi merker nok bare mer til nedpress og kynnere tenker jeg. Lykke til i natt, kommer lille nå så er det jo ikke "farlig" lengre :-)

Er litt tidlig enda ja :) men siden jeg har vært lagt inn med premature rier for noen uker siden, så er jeg litt egstlig for at det kan skje igjen :/
Tusen takk :) heldigvis ikke "farlig" lenger nei :)

Å har du en slik bakgrunn bak deg.... :-) Da skjønner jeg at du er bekymret :-) Ble du stoppet sist ?? Det er nok ikke så veldig lenge til det begynner å skje litt av hvert her inne også nå :-)

Å har du en slik bakgrunn bak deg.... :-) Da skjønner jeg at du er bekymret :-) Ble du stoppet sist ?? Det er nok ikke så veldig lenge til det begynner å skje litt av hvert her inne også nå :-)

Det ga seg av seg selv, men påvirket cervix eller hva det heter. Fikk beskjed om at hvis den blei 5mm kortere måtte jeg ligge inne til observasjon frem til lille kommer.. synes det er litt skummelt, siden jeg er 1 gangs :)

Ja det skjønner jeg. Må være godt nå når du er så langt på vei. For nå gjør det ikke noe om det starter. Så nå kan du vel slappe av ??? :-)

Slapper litt mer av :) fått beskjem om at legene ikke tror jeg kommer til å gå helt til termin, så spent på når det skjer. Heldigvis ligger hu godt ned i bekkenet med hode og er festet :) så det som skjer det skjer :)

Du må knipe igjen litt til frøken:) satser på at det bare er modning:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Kniper alt jeg kan :) hehe.. satser på det :) har time hos jm imorgen, så hvis det ikke gir seg til da så hører jeg med hu hva hu sier :)

Kniper alt jeg kan :) hehe.. satser på det :) har time hos jm imorgen, så hvis det ikke gir seg til da så hører jeg med hu hva hu sier :)

Ja, det er nok veldig lurt!:) kanskje hun er i ferd med å feste seg. Masse lykke til hos jm i morgen. Å hvis det blir verre i natt må du ringe føden! Sender over en god klem:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja, det er nok veldig lurt!:) kanskje hun er i ferd med å feste seg. Masse lykke til hos jm i morgen. Å hvis det blir verre i natt må du ringe føden! Sender over en god klem:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Hun har allerede festet seg :) satser på at det blir bedre :) Tusen takk <3

Håper det går bra med deg :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Da har jeg vært hos jm :) ting har roet seg litt igjen, men fikk streng beskjed om å ringe føden hvis det tok seg opp igjen :) så da får jeg bare se

Da har jeg vært hos jm :) ting har roet seg litt igjen, men fikk streng beskjed om å ringe føden hvis det tok seg opp igjen :) så da får jeg bare se

Klok jm :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp