Kjenner jeg begynner å bli stressa

Leonardo

Forelsket i forumet
Vi skal flytte inn i nytt hus og pusser opp det. Bestemor har bodd der så ALT er gammelt. Vi har endel igjen før vi får flyttet inn og kjenner jeg begynner å uroe meg. Ikke har vi kjøpt noen ting til babyen heller... Har heldigvis vugge og bilstol. Får vogn av søskenbarnet mitt. Men allikevel kan jeg lissom ikke kjøpe noe nå så lenge vi ikke helt har noe sted å sette tinga. Fyttirakkærn, stress!!! :-(

Samme her, men vi bor i oppussingsdriten :-/ ikke plass til noen ting, har ikke en gang garderobeskap :-/
Meeeen jeg tenker at alt er en overgang og det ordner seg til slutt. Så lenge vi har bilstol og noen klær på plass til baby kommer så er vi berga ;-)

Vi flyttet for noen mnd siden. Det er ganske kaos her enda ettersom vi og pusser opp (det må ikke pusses opp nå, men rosa tapet og teppe på gulvet er ikke helt vår stil...)
Jeg har kommet frem til at vi må ha litt orden, så jeg forsøker nå å plassere ting på de rommene de hører hjemme. Vi har et rom som skal bli babyen sitt. Det skal pusses opp, men det er ingen hast siden hun ikke skal sove der på lenge. Men alle tingene hennes plasseres der, så da har jeg et sted hvor alt hennes er. Så hvis dere har et rom som skal bli babyen sitt, anbefaler jeg å plassere det der :-)

Vi skal flytte inn i nytt hus og pusser opp det. Bestemor har bodd der så ALT er gammelt. Vi har endel igjen før vi får flyttet inn og kjenner jeg begynner å uroe meg. Ikke har vi kjøpt noen ting til babyen heller... Har heldigvis vugge og bilstol. Får vogn av søskenbarnet mitt. Men allikevel kan jeg lissom ikke kjøpe noe nå så lenge vi ikke helt har noe sted å sette tinga. Fyttirakkærn, stress!!! :-(
Samme her :p Vi blir nok ikke ferdig før mini melder ankomst. Jeg har ihvertfall ordnet en midlertidig løsning der vi bor nå. Så jeg føler at jeg har noe i orden :) innredet en liten krok på soverommet vårt som "babyens krok"

Skjønner deg veldig godt. Vi flyttet inn i nytt hus når jeg var 3mnd gravid. Var mye som måtte gjøres og jeg var kjempe sliten. Aldri mer skal jeg flytte i forbindelse med en graviditet.

Godt å høre at jeg ikke er alene i oppussings mareritt :-) jeg har stått uten kjøkken i over en uke, sikkert en uke to til det er ferdig :-) Og hele leiligheten er på halv åtte, med kjøkken og verktøy og esker utover alt. Men men, ordner seg nok :-)

Kjenner meg så godt igjen her. Det er grusomt! Vi kjøpte en leilighet som måtte totalrenoveres da jeg var to mnd på vei. Tok to og en halv måned før vi kunne flytte inn, og da bodde vi delvis hos mine foreldre, men mest hos svigermor i 3-romsen hennes fordi den var nærmest jobb. Hadde null privatliv, var sjelden alene og jeg så ingen ende på oppussingen. I tillegg var baderomshåndverkerne fire uker forsinket. Jeg klikka på entreprenøren.

Det var stakkars kjæresten min som gjorde det meste av grovarbeidet, siden jeg jobbet 100% og han ikke hadde begynt i den nye jobben enda. Nå har vi bare barnerommet igjen. Veldig fornøyd nå, men timer det aldri så dårlig igjen!

Off så slitsomt... vi skal også pusse opp, men kommer liksom ikke helt igang.. heldigvis er det i kjellern, så er adskilt fra alt annet (vi bor i 1. Etg for det meste).. men kjenner igjen følelsen.. det tar jo også lang tid - lengre tid enn man tror.. tenker det er lurt å ferdigstille det mest essensielle først og så ra resten etterhvert :-)

Off så slitsomt... vi skal også pusse opp, men kommer liksom ikke helt igang.. heldigvis er det i kjellern, så er adskilt fra alt annet (vi bor i 1. Etg for det meste).. men kjenner igjen følelsen.. det tar jo også lang tid - lengre tid enn man tror.. tenker det er lurt å ferdigstille det mest essensielle først og så ra resten etterhvert :)
Nå får vi heldigvis hjelp fra en snekker :-D Ellers ville vi ikke vært ferdig med halvparten av det vi har gjort nå ;-) Men ALT måtte lissom pusses opp!! Pluss at vi måtte få inn et soverom til.. Nå er kjøkkenet ferdig og vi mangler bare gulv på rommet til snuppa og i stua ;-) Så da er det bare badet, doen, soverommet til snuppen og soverommet vårt igjen!!! Bygge-folka skal bygge på et soverom til (til babyen) og en større gang så fort det blir vår! Oi, glad vi får hjelp ;-)

Nå får vi heldigvis hjelp fra en snekker :-D Ellers ville vi ikke vært ferdig med halvparten av det vi har gjort nå ;-) Men ALT måtte lissom pusses opp!! Pluss at vi måtte få inn et soverom til.. Nå er kjøkkenet ferdig og vi mangler bare gulv på rommet til snuppa og i stua ;-) Så da er det bare badet, doen, soverommet til snuppen og soverommet vårt igjen!!! Bygge-folka skal bygge på et soverom til (til babyen) og en større gang så fort det blir vår! Oi, glad vi får hjelp ;-)
Oi! Skjønner! Mye å gjøre! Slitsomt når det står på men deilig når det blir ferdig! Godt dere får hjelp!

Back
Topp