Vil gjerne si tusen takk for mange fine og støttende ord!
-men å støtte meg på dem som vil vise støtte, forståelse og glede på mine veier er ikke så lett.
De som vil glede seg på mine vegne er (foruten meg og sambo) mennesker som ikke betyr like mye i livet og hverdagen min som det min mor gjør. Støtte fra min mor betyr omtrent alt for meg! Om jeg bare kunne fått støtte, et smil og en ekte glede som respons fra henne, kunne alle andre sagt og ment AKKURAT hva de måtte ønske... Min mor er nemlig slik en utrolig viktig støttespiller for meg. Det er hun som har stått der ved min side alltid (med unntak av starten av mitt forrige sv.skap). Hun er min beste venn, og det kjæreste jeg har sammen med samboeren min og barnet mitt. Om hun bare visste hvor mye det ville bety for meg om hun kunne vise sin støtte fult og helt ved dette svangerskapet...!
Hva med å prøve å skrive et brev til moren din og fortelle henne akkurat det, kanskje skjønner hun hvor sårende det vil være om hun ikke viser deg støtte fra start denne gangen? Skjønner at dette må være fryktelig vanskelig for deg, klem