Kjenner jeg bare vil gråte...

Vil gjerne si tusen takk for mange fine og støttende ord! :)
-men å støtte meg på dem som vil vise støtte, forståelse og glede på mine veier er ikke så lett.
De som vil glede seg på mine vegne er (foruten meg og sambo) mennesker som ikke betyr like mye i livet og hverdagen min som det min mor gjør. Støtte fra min mor betyr omtrent alt for meg! Om jeg bare kunne fått støtte, et smil og en ekte glede som respons fra henne, kunne alle andre sagt og ment AKKURAT hva de måtte ønske... Min mor er nemlig slik en utrolig viktig støttespiller for meg. Det er hun som har stått der ved min side alltid (med unntak av starten av mitt forrige sv.skap). Hun er min beste venn, og det kjæreste jeg har sammen med samboeren min og barnet mitt. Om hun bare visste hvor mye det ville bety for meg om hun kunne vise sin støtte fult og helt ved dette svangerskapet...!

Hva med å prøve å skrive et brev til moren din og fortelle henne akkurat det, kanskje skjønner hun hvor sårende det vil være om hun ikke viser deg støtte fra start denne gangen? Skjønner at dette må være fryktelig vanskelig for deg, klem

Helt enig, jeg ville så absolutt satt av en kveld med henne alene eller skrevet et brev. Tror ingen mor kan lese det du just skrev uten å bli rørt helt ned i hjerterota. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vil gjerne si tusen takk for mange fine og støttende ord! :)
-men å støtte meg på dem som vil vise støtte, forståelse og glede på mine veier er ikke så lett.
De som vil glede seg på mine vegne er (foruten meg og sambo) mennesker som ikke betyr like mye i livet og hverdagen min som det min mor gjør. Støtte fra min mor betyr omtrent alt for meg! Om jeg bare kunne fått støtte, et smil og en ekte glede som respons fra henne, kunne alle andre sagt og ment AKKURAT hva de måtte ønske... Min mor er nemlig slik en utrolig viktig støttespiller for meg. Det er hun som har stått der ved min side alltid (med unntak av starten av mitt forrige sv.skap). Hun er min beste venn, og det kjæreste jeg har sammen med samboeren min og barnet mitt. Om hun bare visste hvor mye det ville bety for meg om hun kunne vise sin støtte fult og helt ved dette svangerskapet...!
Kan du ikke prøve å si akkurat det til henne? Kanskje hun da forstår hvor mye det betyr for deg? At du er glad i henne og at hennes støtte betyr alt for deg?

Kan ikke si noe som ikke er skrevet fra før av., men håper virkelig det ordner seg for deg.,og mammaen din<3

Ikke vet jeg, men kunne du prøvd å skrive nettopp det du har sagt ovenfor iver lite brev til Mamman din? Hvis hun forstår hvor viktig hun er for deg og hvor mye hennes støtte betyr for deg, så kan det hende det går bedre enn du tror? Hvis du gir henne brevet og ikke er tilstrebe mens hun leser det vil hun jo også få mulighetentil å tenke igjennom dette og få tid til åsamle tankene sine?

Hei søte deg :) uff er aldri greit å få en sånn reaksjon, så jeg skjønner du blir kjempe lei deg, jeg følte det jeg også, før jeg sa det til min mamma, men heldigvis fikk jeg sånn reaksjon :)

men jeg skjønner ikke hvordan hun kan reagere sånn, især når du har en fra før av ?
for meg gir det ikke mening, en mamma skal jo støtte barna sine hele veien, greit de sier sin mening, men enkelte ting kan holde for seg selv etter min mening!

skjønner det ikke er lett å tenkte positivt nå, for man bryr seg jo så klart om hva mammaen sin sier, men kan jo hende det er første reaksjon og kommentar, men innerst inne vet hun nok at dere klarer det! det er ingenting som er så vakkert som å få et barn, og jeg tropr hun kommer til å være mer støttende bare hun får litt tid på seg !:)
jeg har ei venninne, der pappaen hennes sa " jeg håper barnet ditt er dødfødt!!" det er sterkt å fordøyve, jenta klarte jo ikke spise på flere dager nesten! :( men etter litt når han fikk litt tid på seg har han aldri vært mer glad for det!:) og de har jo verdens beste vennskap nå :)

så jeg tror det går bra med deg moren din, lille venn :) prøv heller å gled deg med din kjære,så endrer så nok mammaen din mening etter hvert skla du se :D

masse lykketil videre og kos deg med lille i magen :) :) *VarmKlem*

Jeg skjønner hva du mener.Kan du sende henne et kort eller lignende og skrive det du skriver her, om hva hun og hennes støtte betyr? Så får du uttrykt det akkurat slik du vil - det kan jo ofte være en utfordring når man skal si det, og følelsene ligger tykt utenpå ;)

Back
Topp