Ringer vel legevakten, Får ikke ringe føden før etter uke 26 eller noe.. (kanskje det var uke 23)
Legevakten tar ikke svangerskapsrelaterte ting, da må man ringe gyn eller føden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringer vel legevakten, Får ikke ringe føden før etter uke 26 eller noe.. (kanskje det var uke 23)
Tusen takk for svarringte føden og en veldig hyggelig jordmor ville ha meg opp med en gang, siden jeg 20+4 og har kjent mye liv daglig i en del uker nå. Kom opp der og ble tatt i mot av en sur jordmor. Hun kunne ikke forstå at jeg kom opp, men hun kunne forsøke å finne hjertelyden. Doppleren hun hadde tilgjengelig var nesten tom for batteri, så eneste hun fant var min hjertelyd før den slo seg av. Hun sendte meg hjem igjen uten å gjøre noe mer. Forklarte at det var ingenting de kunne gjøre hvis det ikke var liv lengre og det var så mange som allerede satt å ventet på ul. Ba meg ta kontakt med legen på mandag for å se om legen kunne finne hjertelyden da!!
Jeez, hadde sendt hu hjem jeg!Tusen takk for svarringte føden og en veldig hyggelig jordmor ville ha meg opp med en gang, siden jeg 20+4 og har kjent mye liv daglig i en del uker nå. Kom opp der og ble tatt i mot av en sur jordmor. Hun kunne ikke forstå at jeg kom opp, men hun kunne forsøke å finne hjertelyden. Doppleren hun hadde tilgjengelig var nesten tom for batteri, så eneste hun fant var min hjertelyd før den slo seg av. Hun sendte meg hjem igjen uten å gjøre noe mer. Forklarte at det var ingenting de kunne gjøre hvis det ikke var liv lengre og det var så mange som allerede satt å ventet på ul. Ba meg ta kontakt med legen på mandag for å se om legen kunne finne hjertelyden da!!
:OTusen takk for svarringte føden og en veldig hyggelig jordmor ville ha meg opp med en gang, siden jeg 20+4 og har kjent mye liv daglig i en del uker nå. Kom opp der og ble tatt i mot av en sur jordmor. Hun kunne ikke forstå at jeg kom opp, men hun kunne forsøke å finne hjertelyden. Doppleren hun hadde tilgjengelig var nesten tom for batteri, så eneste hun fant var min hjertelyd før den slo seg av. Hun sendte meg hjem igjen uten å gjøre noe mer. Forklarte at det var ingenting de kunne gjøre hvis det ikke var liv lengre og det var så mange som allerede satt å ventet på ul. Ba meg ta kontakt med legen på mandag for å se om legen kunne finne hjertelyden da!!
Ringte opp igjen og forklarte hvordan det gikk. Hun i tlf beklaget og skulle melde videre. Skulle også komme opp igjen hvis jeg ikke hadde kjent liv i løpet av ettermiddagen. Håper for den jordmoren som sendte meg hjem sin skyld, ikke er tilstede den dagen jeg har rier!:O
Herregud!! Og sånne jobber med mennesker?? :O
Ville ha ringt tilbake igjen, jeg. Og fortalt hvordan det var. Går jo ikke an å oppføre seg sånn??
Så bra, godt de tok deg på alvor! Ja, vettu hva, går ikke an å oppføre seg slik. Håper du kjenner spark før ettermiddagen da! Hold oss oppdatert!Ringte opp igjen og forklarte hvordan det gikk. Hun i tlf beklaget og skulle melde videre. Skulle også komme opp igjen hvis jeg ikke hadde kjent liv i løpet av ettermiddagen. Håper for den jordmoren som sendte meg hjem sin skyld, ikke er tilstede den dagen jeg har rier!![]()
Tusen takk for svarringte føden og en veldig hyggelig jordmor ville ha meg opp med en gang, siden jeg 20+4 og har kjent mye liv daglig i en del uker nå. Kom opp der og ble tatt i mot av en sur jordmor. Hun kunne ikke forstå at jeg kom opp, men hun kunne forsøke å finne hjertelyden. Doppleren hun hadde tilgjengelig var nesten tom for batteri, så eneste hun fant var min hjertelyd før den slo seg av. Hun sendte meg hjem igjen uten å gjøre noe mer. Forklarte at det var ingenting de kunne gjøre hvis det ikke var liv lengre og det var så mange som allerede satt å ventet på ul. Ba meg ta kontakt med legen på mandag for å se om legen kunne finne hjertelyden da!!
Nei, var på kk i Bergen. Har heldigvis bare truffet en slik før, og det var under fødselen med nr 2.Om det var på ahus så høres det ut som du fikk henne som forsuret hele min første fødsel. Huff. Både fastlege og jordmor på helsestasjonen kan vel lytte? Men stakkars deg som må vente hele helgen. Får håpe du kjenner liv ila helga.
Det tar på å ikke kjenne liv. Sovnet på sofaen og sov i 3 timer!!da jeg våknet var det en uvanlig livlig krabat inni her, og det fortsatte hele kvelden. Så utrolig deilig følelse!
Han er tydeligvis glad i å skremme meg allerede
![]()
Det tar på å ikke kjenne liv. Sovnet på sofaen og sov i 3 timer!!da jeg våknet var det en uvanlig livlig krabat inni her, og det fortsatte hele kvelden. Så utrolig deilig følelse!
Han er tydeligvis glad i å skremme meg allerede
![]()