kjenner hodet!!!

Tina23

Blir kjent med forumet
ja nå kan jeg faktisk kjenne hodet til jenta mi! så hun er veeeeldig langt nede... litt ekkelt men er bare 4-5 cm inn så er hun der :P hehe... ikke tvil om at kroppen og hun forbereder seg til fødsel hvertfall! er 36+3 uker på vei, og skal til kontroll om ei uke, så blir spennende da... noen som vet om jeg har åpning siden jeg kan kjenne hodet? noen andre som kan kjenne hodet til sin baby?
 
Jeg kjenner også hodet men det er under ribbena :) var på ul i går og fikk bekreftet min messtanke at det er seteleie og at hen er litt stor. Bare 6 % . Håper han holder seg der og at han snur seg !
 
Uhm, nei, jeg har bare dristet meg til å kjenne på utsiden av magen:-) Men fascinerende at du faktisk kan kjenne hodet! Da er det jo ikke lange veien ut, egentlig...
 
hehe ja men fraråder deg litt å kjenne også, for er litt creepy:P  men samtidig fasinerende:) søkt litt om det, og pratet med føden ( fikk litt panikk når jeg kjente det kan du si) og de sa det var normalt, men kan gå flere uker til jeg føder for det om... men håper virkelig det ikke drøyer så alt for lenge! vil se go jenta mi:)
 
Back
Topp