Kjenner fortsatt lite liv ...

<3

Blir kjent med forumet
utålmodig nå!
Kjenner ikke konkrete spark enda og jeg er i uke 20?!
Nå og da kjenner jeg noe som får meg til å tenke "der er du jo! "
Men synes det er påtide nå, dette er nr 2.
Alt vel på ultralydene vi har hatt, men kjenner at jeg er utålmodig etter å kjenne spark daglig slik at jeg kjenner at alt er som det skal være :(
Er det flere der ute som har det slik?

Jeg er 2,5 uke foran deg, og jeg har merket stor forskjell den siste uka. Kjente heller ikke liv daglig i uke 20, fordi om det er nr to. Men jeg har morkaka forran og ganske langt ned så det er nok grunnen :) det kommer nok snart :)

Jeg begynte for alvor å kjenne nå på torsdag. Da var jeg 21+5. Akkurat som om noen har skrudd på ungen :-p

Helt likt her :) Med nr 1, kjente jeg det sparket fra 18+3. I dag er jeg 21+0, og ebda ikke kjent spark :( Har vært redd noe har vært galt, men innimellom er det en "romlende" bevegelse, og alt er ellers bra :) Håper vi snart kjenner sparkene :)

Helt likt her :) Med nr 1, kjente jeg det sparket fra 18+3. I dag er jeg 21+0, og ebda ikke kjent spark :( Har vært redd noe har vært galt, men innimellom er det en "romlende" bevegelse, og alt er ellers bra :) Håper vi snart kjenner sparkene :)
Ja det er merkelig hvor forskjellig det er. Her har jeg kjent utenpå og daglig siden 19+1, mens andre må vente mye lenger. Det meste er nok normalt. Ingen er lik:)

Med første kjente j d mer og mer gradvis fra uke 19 ish. Ikke veldig tydelig med nok til å skjønne at d ikke var meg.
Med andre sparka, hoppa og spratt d fra uke 14, d var ekstrem aktivitet store deler av døgnet.
Nå kjente j d første gang i slutten av uke 14, og samboer kjente d første gang uke 21+ noe! men d er fremdeles veldig rolig.
J kjenner d hver dag, men noen ganger tenker j først at j har luft i magen før j "kommer på" at d er ungen. Så denne krabaten er nok roliger enn nr 2, for han ble som i magen - en aktiv fyr som hopper, løper og spretter. Gå vanlig er d få som har sett han gjøre. Hvorfor gå når en kan løpe, hoppe, hinke, gå krokrygget som en gammel mann eller Leif juster..? Han står på henda inntil veggen (fra han var 2år) og går trillebår.
Mange mange mange muligheter, men å stå stille, sitte stille eller å gå vanlig, d er for kjedelig.

D er morsomt å se hvilken personlighet de får, og enda morsommere å se at den stemmer overens med hvordan de er allerede i magen.

Prøv å tenk litt selv og, så kjenner dere hvem de er. Rolige, bedagelige eller aktiver full-farterer.

Jeg er i dag 22 uker på vei, og kjenner heller ikke all verdens enda. Har litt "leamus" nederst i magen av og til, som jeg går ut i fra er bevegelser, men er veldig usikker da jeg har en del leamus til vanlig også (men ikke akkurat der).
Har også forliggende morkake, så da kan det vel være litt vanskeligere å kjenne noe. Gleder meg til jeg kjenner noe som jeg ikke er i tvil om at er bevegelse/spark, for jeg har litt vanskeligheter med å fatte at det er noe der inne så lenge jeg kjenner meg helt "normal" og ikke har fått noe særlig mage enda..

jeg kjenner heller ikke mye...... men nok til at jeg blir beroliget ila dagen :P Gleder meg til det blir enda tydeligere :D

Min er veldig rolig om dagen og aktiv om kvelden :P

Kjente liv når jeg var 20+1 ( eller trudde jeg kjente liv ), etter det har det bare blitt mere og mere. Er i uke 24 nå og kjenner stort sett liv daglig. Har morkaka liggenedes foran ved magen så kunne derfor kjenne liv senere enn andre vanligvis.

Her er det de siste ukene jeg begynte å kjenne. Er 23uker på vei nå.

Kjenner bare mer og mer for hver uke og hver dag nå, men det rare er at hver gang jeg eller noen andre legger en hånd på magen blir den lille rolig. Gleder meg sånn til de andre kan få kjenne noe også, men det blir vel etterhvert...

Kjenner bare mer og mer for hver uke og hver dag nå, men det rare er at hver gang jeg eller noen andre legger en hånd på magen blir den lille rolig. Gleder meg sånn til de andre kan få kjenne noe også, men det blir vel etterhvert...
Litt sånn her og, synes det er masse liv. Men spesielt hver gang kjæresten skal prøve å kjenne så blir det stille :p

Fra uke 20 begynte jeg å kjenne mer og mer. Nå (21+2) kjenner jeg den lille flere ganger daglig.

Litt sånn her og, synes det er masse liv. Men spesielt hver gang kjæresten skal prøve å kjenne så blir det stille :p
Her har jo ungene kjempelyst til å kjenne lille sparke, men h*n blir ALLTID rolig når de skal kjenne :-( Håper de får kjenne spark snart da :-)

Er 20+1 og kjenner ganske mye. Men noen ganger lite... Akkurat nå driver hun å sparker nedover mot blæra :p veldig rart og må tisse akutt!

Back
Topp