Kjenner du spark

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Kjenner det dulter nederst i magen. Helst hvis buksa er litt stram og jeg sitter fremoverlent, då protesteres det der nede :D pappaen har ikke kjent, men han har ikke tid til å ligge å kjenne etter enda :joyful:

Nope. Første graviditeten og morkake foran, så har slått meg til ro med at jeg må vente noen uker til. Er 18+0 i dag.

Pappa følte det i dag! For første gang. Heldigvis lå han rett ved siden av meg, da den lille sparket så hardt jeg følte det mot håndflaten min :woot::Heartred

20+2, har kjent daglig i over en uke nå :) Andregangs. Veldig koselig!

Har kjent bevegelse, små dult og spark i rundt tre uker nå. Er 20+3 og morkaken ligger bak, så kjenner det veldig godt. I kveld kjente pappaen det for første gang. Veldig stas!! :love017:love017:love017

Kjenner masse dult når jeg sitter blitt skikkelig aktiv de siste dagene.

Har visst morkaka foran så da er det ikke så rart jeg ikke kjenner så mye enda ☺️

Pappan kjente første i går, 19+3 :Heartred
Morkaka foran, men hun sparker ut på venstre side, tror hun har funnet en yndlingsposisjon..

Kjente første spark litt uventet i hånda i dag . skvatt til synes det var en ekstrem merkelig følelse faktisk:happy3litt mer virkelig enn å kjenne det bare innenfra. Ultralyd i går og dette i dag tiden bare flyr fra meg :smiley-angelic006

Ja kjent det en stund , men først etter uke 20 det har blitt enda mer tydlige spark ❤️

Kjenner litt romestrering der inne men har morkaken foran så det demper litt. Pappaen har ikke kjent noe enda.:dummy1:

Kjente spark/romstering for første gang på fredag (20+6). Etter det har jeg kjent det flere ganger om dagen, stort sett kun når jeg slapper av.

Noen ganger kommer det skikkelige spark, da skvetter jeg ordentlig til, for det kjennes nesten ut som jeg får "elektrisk støt" i magen.

Venner meg vel til det etterhvert. Men foreløpig har det vært litt små-ubehagelig og merkelig. Mulig det kan være pga. overfølsom og ganske "herja" hud pga et svært arr etter to store operasjoner jeg har hatt i magen tidligere.

Meget aktiv liten guttebass inni her hele dagen :smiley-bounce022 18+3. Byttet på å sparke på hver side av magen, men idag kjentes det nesten ut som han sparket nedover! Har visst morkaka bak istedetfor foran som jeg fikk høre på begynnelsen av svangerskapet :wtf:

Back
Topp