Kjenner du noen som..? *forhold*

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
Kjenner du noen som har det slik som i dette eksempelet?: 

Tone og Thomas får barn. De gjør det slutt. Tone får barn med en ny mann. De gjør det slutt. Tone og Thomas finner tilbake igjen og får et barn (eller ikke). 

Kjenner du noen som har det nesten slik, eller har hatt det? emoticon

Eller noen som har et komplisert eller litt "rart" forhold?

nei det tror jeg faktisk ikke jeg gjør.

hvorfor lurer du? jeg har vel på en måte vært iet slikt  forhold.. men ble ikke flere barn med han.

Ja vet om noen.
der ser søskenflokken sånn ut:
nr1 og 3 med en mann
nr2 og 5 med en mann
nr4 og 6 med en mann
Det hele var helt sykt, noen av barna bodde med far, noen på fosterhjem og noen med mamma. Ikke en god og stabil familie.

Bitteliten09 skrev:
Ja vet om noen.
nr1 og 3 med en mann
nr2 og 5 med en mann
nr4 og 6 med en mann
Det hele var helt sykt, noen av barna bodde med far, noen på fosterhjem og noen med mamma. Ikke en god og stabil familie.

Ja, godt voksne mennesker.

Men i dette tilfellet var det han som fikk ett barn til, ikke hun.
Så fikk de ett barn til når de fant sammen igjen:)

tja vet ikke å "ille" detta er da, men ei jeg kjenner har 3 barn med 3 forskjellige mannfolk. 3 jenter. så er eldstejenta i et forhold med en mann som er blitt tatt 3!!! ganger for fyllekjøring. de har et barn. datter nr to er gravid nå, men hu aner ikke hvem faren er. det var vist for mange kandidater.. noe spesielt syntes jeg da men

Jeg har 2 barn med en mann, venter nr 3 med en annen mann og holder på å falle for bf til de 2 første :P komplisert? tjaa det er det, men man klarer det man vil :) 

Jupp.. Foreldrene mine.. Mamma og pappa fikk storesøstra mi, så ble det slutt, så fikk pappa ei jente med ei anna ei, så fant de tilbake til hverandre igjen og fikk meg og lillsøstra mi..

Nei, men nabon til svigers har en merkelig historie(som de absolutt ikke snakker om).
De var gift, gikk fra hverandre en stund og hu ble uplanlagt gravid med en annen mann, de ble sammen igjen og hadde hele tiden hatt status som gift og deretter ble barnet automatisk satt opp med mannen hennes som far.
Mannen som egentlig var faren har visst i åresvis prøvd å kreve farskapstest, men siden de er gift og graviditet og alt skjedde under ekteskapet har han ikke lov til å kreve det. Merkelige greier!!
Var kanskje en annen sak dette da, men merkelig forhold...hehe

Rekekreke skrev:

Bitteliten09 skrev:
Ja vet om noen.
nr1 og 3 med en mann
nr2 og 5 med en mann
nr4 og 6 med en mann

Jeg er mektig imponert. Følelseslivet til den mammaen må være som en berg og dalbane - virkelig! 

Vet ei som har 1 barn med mann nr 1, 2 barn med mann nr 2, 1 barn med mann nr 3 og 1 barn med mann nr 4. Blir litt sånn suvernir-aktig, for mannfolka blir kasta ut ikke så altfor lenge etter at barna har kommet til..

Bæjbii skrev:
Kjenner du noen som har det slik som i dette eksempelet?: 

Tone og Thomas får barn. De gjør det slutt. Tone får barn med en ny mann. De gjør det slutt. Tone og Thomas finner tilbake igjen og får et barn (eller ikke). 

Kjenner du noen som har det nesten slik, eller har hatt det? emoticon

Har en bekjent som har det akkurat slik som eksemplet ditt.  På alle andre måter en ressurssterk familie, de har bare rotet det litt til for seg selv. Blir mye erting ut av slik. 

Stemora mi er slik en, hun har 3 barn + ei stedatter (meg) med 3 forskjellige fedre. Og hun er helt koko i huet ^^ 

Hørtes altfor komplisert ut gitt.

"rareste" jeg har vært borti må vel være foreldrene til barndomsbestevenninna mi.

Moren og faren fikk tre unger, en av disse var venninna mi.

Etter noen års ekteskap skiller dem seg pga utroskap.  Moren får så et barn med den nye mannen. (Som forsåvidt kidnappet ungen og reiser til utlandet....)

Faren får etterhvert ny kone, med 2-3 bonusbarn, + en unge sammen.   Så venninna mi var 21 da hun fikk minste småsøskenet sitt.

Ellers er det og moren til ei annen barndomsvenninne.  Hun fikk henne med en mann, var alenemor i "alle" år, før hun så fikk seg en kjæreste, dem gjorde det slutt, hun fikk en ny kjæreste som hun bodde sammen med i 3-4 år. Så fant hun tilbake til han hun var sammen med før og de bestemte seg for å få et barn.  Da var det 20 års mellomrom mellom de to ungene.

Skrulla86 skrev:
Nei, men nabon til svigers har en merkelig historie(som de absolutt ikke snakker om).
De var gift, gikk fra hverandre en stund og hu ble uplanlagt gravid med en annen mann, de ble sammen igjen og hadde hele tiden hatt status som gift og deretter ble barnet automatisk satt opp med mannen hennes som far.
Mannen som egentlig var faren har visst i åresvis prøvd å kreve farskapstest, men siden de er gift og graviditet og alt skjedde under ekteskapet har han ikke lov til å kreve det. Merkelige greier!!

Er det sant?

Tøsa skrev:

Skrulla86 skrev:

Er det sant?

Lurer på det samme!

Skrulla86 skrev:

Det er der bare bullshit... reglene er IKKE slik!
Høres helt vridd ut.

Bitteliten09 skrev:
Ja vet om noen.
nr1 og 3 med en mann
nr2 og 5 med en mann
nr4 og 6 med en mann

Ohoy! Der var det mye frem og tilbake gitt!!:O

Back
Topp