Nei, det gjør jeg heldigvis ikke! Ikke som jeg vet om iallfall, da må det isåfall være før de viste noe selv...
Jeg vet derimot om en dame som har både drukket og røyket under sine svangerskap. Hun har flere unger, og alle er det noe som feiler. Vil ikke gå så mye inn på det, i tilfelle noen her inne vet hvem jeg snakker om, men alle barna har iallfall diagnoser. Likevel har hun gått rundt å sagt til andre at det ikke er noe problem å drikke under graviditeten, for det gjorde jo hun - og det er da iiiingenting i veien med hennes barn... [&:]
Jeg har vært på fest tidlig i begge mine svangerskap. Kjempetidlig, sikkert før det i det hele tatt var mulig å teste positivt. Men begge de gangene så klarte jeg rett og slett ikke få i meg noe alkohol. Jeg ble dårlig bare jeg kjente lukten, og prøvde jeg å smake så bare brakk jeg meg... Kanskje det var kroppens måte å "fortelle" meg at jeg var gravid, eller noe? Noen dager senere testet jeg iallfall positivt begge gangene. Merkelig, men samtidig veldig bra [:)]