Kjenner du mange...

Jeg har blitt kjent med flere her inne. Fant ut at vi var noen fra samme område, så vi satt igang med gravidtreff, og nå blir det vel snart babytreff. plus at jeg ble kjent med en som bor bare noen minutter unna, fra en annen termingruppe :)

Kjenner fler, og møtt endel :)

Kjenner hvertfall rundt 10. Har ei som bor andre siden av landet som er ei av mine bestevenninner. Hu ble jeg kjent med i det siste terminforumet her :)

Har vært med på bv treff ganske mange ganger oppigjennom åra. Riktignok så snakker jeg kun med de jeg klaffa med under treffa ;)

Men babytreff, voksentreff på big horn, drinker, kafe, park. Ja. Det meste ;) Sosial jeg :p

Nei gjør nok ikke det :) men vil gjerne møte de jeg er med feb14 gruppa da :)

Kjenner ingen.

Kjenner ingen her inne i det "virkelige" liv.

Jeg vet om hvertfall en her inne som jeg vet hvem er. Men jeg er anonym av meg, så hun vet ikke det :D

Har blitt kjent med flere flotte damer her inne. Kjente ingen av dem fra før av. Har truffet mange noen ganger og har fått tre virkelig gode venninner her inne :Heartbigred. Dermed: Takk til BV!

Jeg vet om en og annen her inne. Var med på et slikt termin-treff en gang for 6 år siden også :)

Ingen fra før, men blitt kjent med noen jeg har kontakt med utenfor forumet :)

Har blitt kjent med 2 stk gjennom her :)
Kunne godt tenkt meg å møte fler

Back
Topp