Kjenner du liv?

16+1
Kjenner tydelige bevegelser og spark. Babyen rører masse på seg. Nå er det ikke lenger bobler, men spark og boksing :p

Kjenner man mindre når morkaken er foran?
Ja, tar lenger tid før du kjenner det. Har alltid hatt morkaken foran. Kjente i uke 18 første gang og ca samme 2.gang. Denne gangen er morkaken også foran, men er mitt tredje barn så kjente det tidlig.

Det er så befriende hver gang en kjenner litt bevegelse :D
Har kjent liv i mange uker nå, er i uke 16+2. I forrige svangerskap ville ikke frøkna at jeg skulle kjenne noe før i uke 20.
Det er ikke bare bobler lenger, men Kjenner boksing/sparking og at h*n gnir en arm eller et bein bortover "veggen" :D

Er 18+2 og har kjent litt liv de to siste ukene, spesielt når jeg sitter fremoverlent :p Sambo fikk kjenne spark for et par dager siden.

Er 18+2 og har kjent litt liv de to siste ukene, spesielt når jeg sitter fremoverlent :p Sambo fikk kjenne spark for et par dager siden.
Gleder meg sånn til det kan kjennes utenpå! Er 17+4 og så langt kjent mest bobler eller "fiskehaler" men i går syntes jeg det kom et realt dunk! Virket som lille skulle ta sats å hoppe fra en plass til en annen:p

Jeg er helt sikker på at jeg har kjent liv i uka som har vært. For en herlig følelse :-) Førstegangs-fødende og 17+2 idag ☺

Back
Topp