Kjenner du liv?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Her er det masse liv i magen om dagen. Kjente første antydning til liv allerede i uke 14 og det synes jeg er veldig gøy, ettersom jeg gikk helt til uke 20 uten å kjenne noe som helst i mitt forrige svangerskap. Denne gangen ligger morkaken bak, forrige gang lå den foran. Kjekt å kjenne at det er noen der:)

Endelig kjente jeg to små spark i morges , er 15+5 i dag. Forrige gang kjente jeg liv i uke 16+6 for første gang, og da fikk også mannen kjenne de første sparkene. :-D Ellers har jeg morkake foran denne gangen også, håper den flytter seg.

Er 16+6 med morkake foran. Men kjenner klart og tydelig at den lille spreller inni der :) nå gler jeg meg til at det blir kraftigere sånn at mannen og de kommende storesøstrene får kjenne det :)

Kjente første tegn i natt. To små tegn fra den lille :) 17 uker i dag :)

Kjent rumling noen ganger bare. Er 17+6. Kjente mer liv med førstemann

Syns det er veldig av og på med liv. Enkelte dager kjenner jeg mye så går det flere dager uten. Er tredjegangs. Uke 16+6

Jeg har kjent masse liv fra uke 14 med de to andre, denne gangen kjente jeg ingenting før rundt 16 uker og det er fremdeles ikke hver dag jeg kjenner noe..... Så spent på om morkaka kanskje ligger foran denne gangen.....?

Har morkaken foran, så kjenner ingenting enda. Er 16+2 nå :)

Her er det masse liv og røre, er tredjegangs og 15+0 idag :Heartpink

Jeg begynte å kjenne liv mellom uke 16 og17, er nå 17+5 og kjenner mer og mer for hver dag:) Var noe seinere forrige svangerskap, hadde passert 18 uker.

Har kjent liv siden uke 13-14. I går fikk endelig mannen kjenne spark utenpå :Heartred Styrken på sparkene har virkelig tatt seg opp de siste 2-3 dagene! Er i uke 18 :)

Er uke 18 men kjenner ingenting :) Slapper egentlig helt av, for med datteren min kjente jeg ikke liv i hele svangerskapet, men morkaken lå foran :)

Jaa! Er 17.. Kjent i minst en ukes tid. Hadde også morkaka foran i to tidligere svangerskap, så tror egentlig den er bak nå, siden jeg kjente ting 1-1/2 mnd tidligere enn før :)

Ååååiii! I dag tror jeg faktisk at jeg kjente bevegelse. Kjentes ut som rumling i magen der livmoren ligger (var hos jordmor som kjente den like under navlen). Usikker om jeg skal tillate meg å tro at det faktisk er det :) kan vel være luft også. Er 17+1 og førstegangsfødende.

Back
Topp