Kjenner du en kjendis?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nei og nei :) Heldigvis! ;)

Jeg jobber med flere artister :) Ikke spesielt kjente ennå da :) Og en skuespiller før hun ble kjent :)

Har selv vært på TV noen ganger, til og med blitt kjent igjen, men vil vel ikke akkurat kalle meg kjendis :p

Kjenner noen kjendiser, noen musikere, og noen kun kjent for spesielt interesserte.
Er ikke kjendis selv

Tja, kjenner og kjenner. Er i slekt med Lars Monsen og Tande P. :P (Aldri hilst på dem, men vet de er i slekt litt langt utti)
Ellers har jeg vært på fest med DDE og blitt godt kjent med Bjarne Brøndbo.

Ja, kjenner opp til flere faktisk :p men er ingen kjendis selv ;)

Kjendis og kjendis... kjenner et par sånne c kjendiser :P er ikke kjendis selv.

Må innrømme det nesten var litt fristende å si at jeg var kjendis, for å få dere til å gjette hvem jeg er :D men jeg er altså ikke det.. :P

Kjenner i større og mindre grad en del idrettsstjerner, norske og utenlandske, hovedsakelig vintersport (Emil hegle Svendsen, mikko kokslien, thomas Morgenstern, bjørn einar romøren, etc etc).
Ikke kjendis selv, men har vært med på et juniorlandslag i en mindre kjent sport. ;)

Ingen som kaller seg selv kjendiser, nei, men kjenner et par som blir stoppa på gata av folk som kaller dem kjendiser. Hvis det var logisk.

Er ikke kjendis selv, selv om mange jeg ikke kjenner vet hvem jeg er ;)

Kjente flere kjendiser i mine yngre dager, på byen.. Er ikke kjent selv nei :P Bryr meg lite om kjendiser :)

Back
Topp