Kjenner du/dere naboene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Det kan man trygt si. :p Vi er i familie med alle naboene. Skikkelig bygdefenomen. 6 separate hus rundt oss bor det alle tanter/onkler eller voksne søsken/søskenbarn i.

Ja, vi kjenner naboene våre på boligfeltet veldig godt, selv om vi selvsagt ikke kjenner alle. Hehe, vi bor på et ganske nytt boligfelt med blokker og har dermed svæææært mange naboer. Men i de tre nærmeste blokkene kjenner vi i hvert fall alle barnefamiliene (og dem er det mange av). Bor på et boligfelt der de fleste tilbringer mye tid utendørs og derfor blir vi godt kjent. Utrolig koselig! :)

Last edited:
Bodd her i splitter ny blokk fra mai 2012 og gjennomsnittsalderen på de som bor her er ca 50-60 så kjenner ikke så mange. Men de som bor vegg i vegg kjenner vi godt da, og hu ene er på besøk her titt og ofte og vi trives sammen sjøl om jeg er i tidlig tjueårene og hu er femti :)

Ja :D er ett kollektiv på en måte. Nå skal vi flytte og alle er sure for at vi bryter opp kollektivet :D hos oss er døra alltid åpen :)
Vår nærmeste nabo spekulerer i å flytte selv :p

Kjenner og kjenner:P Vi vet godt hvem de fleste er, men blir mest småprat. Har dog fått ny nabo i nærmeste huset nå, og hun var jo bare super trivelig:D Hun inviterte oss på besøk med engang:P

Er på hils med de ved siden av og de tvers over gata, samt de som har hund. Ellers vet jeg ikke hvem resten er.
Vi leier, og har ikke tenkt å bli boende i dette området, når vi kjøper håper jeg det blir annerledes.

Jepp, kjenner dem veldig godt:p
Jeg har vokst opp i nabohuset her!

Jepp. Har reist på ferie sammen med nærmeste naboer flere ganger. Kjenner alle barnefamilier ganske godt. Men er også noen vi bare er på Hils med.

Nei. Har bodd her siden starten på Juli bare, men det bor stort sett bare gamle mennesker i nabohusene - så vi har ikke mye å prate om tror jeg. Jeg har problemer med å ta kontakt med fremmede da, så når de heller ikke tar kontakt blir det lite kjennskap.

Er bare 4 hus på en fjelltopp her vi bor. Min mor og far bor i et av husene, så de kjenner vi meget godt ;) er familier i de 2 andre husene med barn på ca samme alder og vi er ofte sammen alle 3 familiene, både med og uten barn (av og til får til og med min mor og far være med :p )
Kjempekoselig med gode og hyggelige naboer :)

Foreldrene mine på ene siden :)

På andre siden bor det en familie, der moren garantert er psykopat.... :(

Ja, bor i rekke med 4 enheter og kjenner alle ganske godt :) Flytter nå da, og håper på like godt naboskap :)

Ja, bor i hjembygda mi. ;p

Neei, bare hilser på mange av de. Er mest pensjonister og familier med barn i skolealder og eldre. Og vi er unge foreldre med ettåring.. :p Nærmeste nabo er pensjonistpar, hyggelig mann og dame fra helvete. Så der er det bare mannen som får hei fra oss :p

Her kjenner vi alle i bygda (sikkert rundt 80-90 stk:-) ytterst her eg bor er det bare familie som foreldre, besteforeldre, søskenbarn/m fam osv

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp