Kjenner du deg igjen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Den siste humret jeg litt av. :knegg:

Aldri tatt vare på graviditetstestene (æsj), men har tatt bilde av de.

Knip knip knip, så trenger man ikke krysse beina for å hoste eller nyse, og man kan hoppe på trampoline og løpe.

Jeg kjenner meg heldigvis ikke igjen i noen av dem. Eller, uheldigvis også, for jeg skulle gjerne ha vært et ryddigere menneske ^^

Kjenner meg ikke igjen i noen av de :)
Testene ble kastet etter at jeg fikk vist de til mannen/tatt bilde av de (tok også bare 1-2 tester).
Har i ny og ne gjort knipeøvelser (dog ikke så ofte man blir anbefalt), har aldri hatt "lekasje"-problemer likevel.
Hater å rydde, gravid eller ei :p

Har ubevist tatt vare på enkelte tester, plutselig har de dukket opp under rydding :p

Akkurat nå som gravid så er det ikke like lett å nyse, dersom jeg egentlig må på do også, men ellers går det bra!

Har aldri vært noe skikkelig redebygger, har gjerne gjort det i permisjonen, men i svangerskapene har jeg vært for dårlig til å orke!

Bare den siste :P

Jeg tok vare på én digitaltest. Måtte se hvor lenge den levde etterpå. Den varte faktisk veldig lenge, nesten hele svangerskapet..!
Men ellers, ikke sånn høy gjenkjennelsesfaktor.

Ikke akkurat. :P Men jeg luka ugress siste uka før fødsel, for nyfødte syns jo at sånne løvetannblad som stikker opp av asfalten er skrekkelig stygt! :p

Back
Topp