Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere begynt å kjenne spark nå? [:)] Har kjent masse siste uken, og det er helt herlig!! [:D] Sambo kjenner også sparkene til vesla og han synes det er såååå stas [:D] Kjenner det mest på venstre side [:)] Tenk at det er et liv der inne!!!
Jeg og sambo lå å hørte med doppleren på torsdag når vi la oss. hørte hjerteslaga skikkelig tydelig! og plutselig hørte vi bare SVOSJ!! og da kjente jeg det røra på seg der inne! Helt merkelig! Men det er eneste gangen jeg har kjent noe da[:D]
Ja, har kjent det noken veker no [:D] De er som regel svake, men av og til så kan eg sjå det og kjenne det på utsida. Men kvar gang mannen skal kjenne så slutter den å sparke [8D] Det er ein hærlig følselse
Jeg har kjent det i noen dager, og det er verdens herligste følelse. Har nok egentlig kjent det lengre enn jeg har turt å innrømme for meg selv, siden vi har venta så lenge på dette. Skulle liksom være helt sikker før jeg kunne si at jeg kjente liv (bare sånn for sikkerhets skyld liksom) [;)]
Siden hun er 18 uker og har begynt å høre (ifølge bv[;)]) la jeg i dag mobilen mot magen og spilte WakaWaka, og da ble hun skikkelig aktiv [;)][;)][;)] Lå bare å lo for meg selv. Gleder meg til pappaen også kan kjenne, enda føles det som om hun og jeg har en hemmelighet sammen, som han ikke får ta del i [;)][;)][;)]
Ja, jeg kjenner spark[:)] Men gleder meg veldig te å kjenne det lenge om gangen og ikke minst slik at barna mine kan få kjenne for de gleder seg veldig til det[:)]