Kjenner dere nye liv?

lillerumle

Flørter med forumet
I magen? Langt på vei??

Har kommet mæ te uke 20+6, hele uke 19 og tidlig i uke 20 har det daglig vært bevegelse, mens sia fredag har det bare vært ett å annet spark...

Ska te jordmor på onsdag...

Er 21+1, har kjent daglig den siste tiden, men kjente ingenting lørdag og veldig lite i går før langt utpå kvelden. I dag har det vært greit med liv igjen. Regner med den lille bare hadde lagt seg litt annerledes til og sparket innover mot ryggen eller noe :)

Jeg har kjent hver dag siden uke 17. Men innimellom kjenner jeg mindre enn andre dager:). De har stor plass og kan snu seg inn mot ryggen og da kjenner du lite:). Jeg er 21+0❤️

Kjenner hver dag, og det har jeg gjort i flere uker, men noen dager innimellom er det veldig lite og på andre steder enn "vanlig" - så da tror jeg han har snudd seg. Han har en favorittstilling hvor jeg kjenner mye spark, derfor jeg kaller det for "vanlig". :p (23+0 i dag.)

Kjenner hver dag, er 23+4 ;) har kjent daglig og masse liv i flere uker nå ;)

Har moraken foran, men er 24+5 og kjenner mer og mer liv for hver dag. Noen ganger kan det gå flere timer mellom hver bevegelse/spark. Regner da med hun sover, har snudd seg eller ligger mot morkaken :)

21+1, kjent liv i 2 uker. Ikke voldsomme spark, mer forsiktig dulting, og bobler og kiling :)

Har morkaken foran. Er 22 uker og kjenner mer å mer liv. Har visse tider i døgnet når den sparker. Har følgt med på barnet siden jeg begynte å kjenne liv i magen. Telt sparkene og nårtid.

Jeg er 21+2 og har kjent daglig liv siden uke 19, men det er stor variasjon i hvor mye jeg kjenner fra dag til dag. Kjenner spesielt mye etter at jeg har lagt meg om kveldene :)

23+1 i dag, førstegangsgravid og morkaka foran, men har omsider begynt å kjenne mer og mer. Frem til for noen dager siden var det veldig sporadisk, kjente tydelig liv bare 2-3 ganger, men nå har han tydeligvis begynt å bli sterkere :)

Er i uke 25 og kjenner utruleg mykje liv :) ser det godt uten på når han begynner , då kan ligge i timesvis å bare se på magen :) heilt magisk !

Kjenner veldig mye liv. Forrige gang kjente jeg ikke før uke 28. Du bør kjenne liv faglig fra ca 28 om jeg ikke husker helt feil. Men før det kan de ligge så forskjellige og er fortsatt små så de ber deg ikke kjenne ettee før det.

Jeg er 22+0 i dag og her er det forskjellig aktivitetsnivå omtrent fra dag til dag:) om kvelden hvis jeg ikke kan huske å kjent så mye, så drikker jeg et glass kald saft og da blir det fort litt liv inni der:)

25+1 i dag og kjenner/har kjent masse liv hver dag (selv om morkaken ligger foran) siden uke 20. I begynnelsen kjente jeg bare på sidene av morkaken men nå er lillejenta sterk nok og kjenner/ser spark over hele magen :) Utrolig gøy og betryggende å kjenne liv hver dag<3

Første gang jeg kjente liv (uten tvil) var uke 17 1/2, første gang jeg er gravid...

I magen? Langt på vei??

Har kommet mæ te uke 20+6, hele uke 19 og tidlig i uke 20 har det daglig vært bevegelse, mens sia fredag har det bare vært ett å annet spark...

Samme her.. er 19 uker på søndag og synes liksom sparkingen/dultingen er blitt mindre tydelig?.. men er vel en god grunn til det:). Feks at den har fått større plass? XD

I magen? Langt på vei??

Samme her.. er 19 uker på søndag og synes liksom sparkingen/dultingen er blitt mindre tydelig?.. men er vel en god grunn til det:). Feks at den har fått større plass? XD

Babyen har god plass når vi er 19-20 uker, derfor kan det hende den har snudd seg og sparker/dulter mot ryggen din - da vil du kanskje ikke kjenne like mye liv, en bør kjenne spark hver dag fra uke 26, fikk jeg beskjed om av jordmor...

Babyen har god plass når vi er 19-20 uker, derfor kan det hende den har snudd seg og sparker/dulter mot ryggen din - da vil du kanskje ikke kjenne like mye liv, en bør kjenne spark hver dag fra uke 26, fikk jeg beskjed om av jordmor...

Oh takk! Det har jeg gått å lurt på. Når skal man garantert kjenne ordentlig med liv. Så uke 26.. det er jo en milepæl å se frem til å det:D. Det er.. ca 7 uker til for meg..

Back
Topp