Kjenner dere livmoren?

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Jeg har vært litt usikker på hva jeg har kjent siste uka, men har trodd at det var kanten på livmoren. Er i dag 10+2 og siste dagene har denne kulen blitt lettere å finne og jeg er sikker i min sak :) Ihvertfall etter dagens legebesøk der han enkelt fant hjertelyden <3 Kjenner dere livmoren?

Hei :) jeg kjenner livmoren. Litt rart :p men det er litt koselig å kjenne noe som vokser! Er nå 12+5

Last edited:
Kjenne den ikje sjøl nei...men legen hadde ingen problemer me å finne livmoren :-P

Nei, jeg klarer ikke finne den! Er 11+2 i dag. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller egentlig..

Nei, jeg klarer ikke finne den! Er 11+2 i dag. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller egentlig..
Sist graviditet kom den ikke over skambenet før i uke 12 hos meg, så det er ikke sikkert du kan kjenne den enda! Men det kjennes ut som en litt hard muskel kan en vel si :)

Eg klarer heller ikkje å finne den, så eg regner med den ikkje er kommet over skambenet ennå;)

Ikke jeg, men legen finner den lett :-)

Ja, kan kjenne den ca. mellom skambeinet og navlen.
Kjenner en liten kant.

Kjenner kulen hvis jeg ligger pa gulvet eller en hard benk. Innimellom kjenner jeg pulsen min på hver side av den også.

Back
Topp