Kjenner dere liv?

Jeg har kjent liv litt over en uke nå..det er så morro, men gleder meg til samboeren min også kjenner det..er 16+4 i dag..[:D][:D]

Ja eg har kjent liv siden uke 14. Det er ganske tidlig men det må være den lille eg kjenner[:D][:D]

Det trikset skal jeg prøve, gleder meg til å kunne kjenne liv.. blir en lettelse det. På ultralyd til fredag så da får vi se liv iallefall [:)]

Jeg er 14 uker, og kjenner litt romstering der inne som nok er babyen ja, men det er vanskelig å skille fra l"rumling/luft" i magen selv for meg som har tre svangerskap bak meg. Har sett den lille på ul, og gleder meg til at også mannen min kan kjenne sparkene siden han ikke fikk vært med på ul.

tja, nevnte at jeg syntes jeg kjente liv til jordmor på kontroll i begynnelsen av måneden jeg. Fikk beskjed om at det bare var luft. Så da venter jeg på fiskebevegelsene jeg hadde i magen rundt den tida jeg var på Ul forrige svangerskap. For disse "boblebevegelsene" jeg kjenner innimellom skal altsa bare være luft

ORIGINAL: zunsjine

tja, nevnte at jeg syntes jeg kjente liv til jordmor på kontroll i begynnelsen av måneden jeg. Fikk beskjed om at det bare var luft. Så da venter jeg på fiskebevegelsene jeg hadde i magen rundt den tida jeg var på Ul forrige svangerskap. For disse "boblebevegelsene" jeg kjenner innimellom skal altsa bare være luft

hm.. det er jo kansje bebisn fordi om [;)]

Back
Topp