Kjenner dere liv?

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Jeg er snart 8 uker og kjenner ikke noe enda. Sist kjente jeg litt fra rundt uke 11-12. Husker det kjentes ut som en sommerfugl.

Kjenner dere noe?
 
Kjenner ingenting, kun kvalme og luft i magen:p

Så gøy at du kjente liv så tidlig sist, det tror jeg ikke er veldig vanlig! :)
 
Kjente ikke noe før uke 18-19 sist. Spent på når jeg kjenner noe nå siden jeg er andregangs
 
Ikke enda, men er jo tidlig enda!
 
Da hadde jeg blitt redd:p Er 7+2, så det ville vel vært forskningsverdig:hilarious:
 
Regner ikke med å kjenne noe før TIDLIGST uke 12. Dette er fjerde svangerskap. Kjente det med nr 1 i uke 17, med nummer to i uke 14, nr tre uke 13.
 
Nei det er alt for tidlig å kjenne liv. Sist kjente jeg det i uke 17, men skjønte ikke selv at det var det jeg kjente før jeg fikk samme følelsen på oul når vi så han sparket. Så om jeg er heldig kjenner jeg det igjen når jeg kommer så langt.:happy:
 
Kunne se spark på utsiden med nr 2 i uke 16 :hilarious: han var og er en kruttønne! :pompus:
 
Er veldig tidlig for å kjenne liv enda. Selv kjente jeg det ikke før nærmere uke 20.
 
Dette er nr tre så håper jeg kjenner noe omtrent samtidig som sist :) Er en slaks vibrering. Kjente ikke spark utpå magen før uke 17 sist. Men det har vel litt å si hvor morkaka ligger også.
 
Husker ikke når jeg kjente liv sist, men gleder meg til å begynne å kjenne liv :) siden dette er nr.3, så håper jeg det ikke drøyer så alt for lenge før jeg kjenner noe :)
 
Jeg kjente også liv i uke 11 sist, mens jeg lå på magen på stuegulvet. Kjente også liv utenpå fra uke 15, og jordmor hevdet at fordi jeg er så kort i overkroppen, kommer livmoren høyt tidligere enn for de som er lange. Vet ikke om det stemmer, men.
 
Tidlig enda! Kjente små bevegelser fra uke 15/16 sist.Trodde jeg kom til å kjenne senere siden jeg hadde morkaka foran! Fra uke 19 kjente både jeg og mannen det fra utsiden❤️
 
Altfor tidlig. Uke 6+2. Hadde morkaken foran med de to andre. Kjente godt med første i uke 19 og uke 17 tror jeg med nr 2.
 
Kjente ikke noe før godt over uke 20 sist, men håper at jeg kjenner noe før den tid denne gangen :)
 
Bare 6+1, så nei ;p Spent på når jeg kjenner det denne gangen. Var vel 17 uker sist. Men nå har jeg også delte magemuskler etter forrige svangerskap
 
Nei. Sist kjente jeg ikke liv før rundt uke 20, tror jeg, men da lå morkaken foran. Håper å kjenne det tidligere denne gangen. :)
 
Back
Topp