Kjenner dere liv?

Å så gøy :smiley-bounce022 Ikke helt unormalt å ikke kjenne liv tidlig med andre mann da :hello2
Morkaka foran også så ja. Kan ta litt tid allikevel. Har en del ekstra fra før og så som kan ha innvirkning å da
 
Ja! :D
Kjente et og annet mystisk fra uke 19 omtrent, veldig sporadisk og vanskelig å si at det faktisk var babyen. Men så over natta i uke 21 så ble det plutselig masse liv, av samme type som jeg hadde kjent tidligere, så det var nok babyen da og :)

Har morkaka foran, så det tok litt ekstra tid :)
 
Jeg er andre gangs.
Har kjent bobler og fiskehaler i hvert fall siden uke 13.
Uke 21 nå, og det sparkes flittig inni der. Har fått noen jeg kjenner utenpå magen også.
Gleder meg til hikkingen:hilarious:
 
Er andregangs, 18+5 idag. Litt usikker men kjent ihvertfall de siste 2-3 ukene :) Forrige gang lå morkaka foran, så kjente ikke noe før uke 22-23, men denne gangen ligger den bak.
 
5.barnet! Er 21+6 i dag. Har kjent bobler og liv fra uke 13. Kjente på utsiden av magen for 1 uke siden, og i går kjente mannen også :Heartred
 
Er 21+3 og førstegangs. Kjente liv i uke 13, men var ikke sikker på om det var liv eller luftbobler da. Har kjent liv hver dag siden uke 19 ca, og da var det ingen tvil om at det var guttungen som sparket. Var også da jeg skjønte at det ikke var luftbobler så tidlig ☺️ Jeg har morkaken bak på øvre veggen
 
Jeg er førstegangsgravid, og begynte kjenne smått med bevegelser da jeg lå på magen i uke 12-13. Blitt mer og sterkere etter det. Nå kjenner både jeg og samboeren liv utenpå magen, samt vi ser det. Vi er uke 20 nå. Kjenner mye liv og, han er spesielt glad i å bevege seg når jeg skal sove :sleep011
 
Er førstegang med morkaka bak, og har endelig begynt å kjenne tydelige tegn til liv. Siste uken har det vært hver dag♡ 20+0 I dag.
 
Dette er tredje er 19+1 i dag, kjente det sånn litt inne mellom fra 13 mars. Men nå siden torsdag kan jeg si jeg kjenner han daglig, flere ganger om dagen til ganske samme tider :)
 
Back
Topp