Kjenner dere liv?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
har dere begynt å kjenne noe spark ennå? Jeg går bare å venter og venter! Er 16+2 idag, og blir små bekymra :p sellom det kan være fortidlig å kjenne noe ennå, men hører om folk som kjenner tidlig.. Er førstegangs, så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :p

har dere begynt å kjenne noe spark ennå? Jeg går bare å venter og venter! Er 16+2 idag, og blir små bekymra :p sellom det kan være fortidlig å kjenne noe ennå, men hører om folk som kjenner tidlig.. Er førstegangs, så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :p
Jeg går like spendt som deg og venter på å kjenne bevegelse! Er 16 + 3 og andregangs gravid. Har kjent svak bevegelse før 2 ganger kun, men hadde vert kjekt om bevegelsene begynte å komme snart! Er så betryggende! :-D

Trenger ikke være bekymret ;) som regel kjenner man ikke spark ol før uti uke 20, og daglig fra ca uke 24 :) først når man har begynt å kjenne daglig og du ikke gjør det så ville jeg blitt bekymret :)

Selv har jeg kjent litt ett par ganger, er 14+4, men dette er nr 3, så vet litt hva jeg skal kjenne etter.. Med første kjente jeg ikke før i uke 17.. Nå er jeg ikke verdens største heller så jordmor sa jeg ville kjenne tidlig :)

Jeg har kjent liv et par ganger denne uken, er 15+1:) dette er barn Nr 2 :) gleder meg til å kunne kjenne utvendige bevegelser ❤️

Kjenner det er en liten som plasker rundt inni der :D ikke som spark men bevegelse.. Har kjent det noen uker nå ;)

Jeg er 17+4 og har kjent noe 2 ganger. Men tror det har vært mye flaks!

Har begynt å kjenne den lille, er 16+6. Var forberedt på å vente lenger, siden jeg er førstegangs og ikke visste hvordan det kjennes. :)
Har kjent det på kveldstid de siste dagene. En svak kriblende, kilende romsterende følelse. <3

Er bare såvidt rundet 14 uker, men har så veldig veldig lysst til å kjenne liv.. Tar meg selv i å ha hånda på magen i tide og utide :-P
Blir supergira hver gang noe rører på seg, men innerst innr tror jeg det bare er luft som passerer..
Håper virkelig jeg kan kjenne noe snart :-)

er 16 uker har kjent litt liv de to siste ukene, men kun når jeg ligger i ro og kjenner etter.

Har begynt å kjenne helt svake små bevegelser de siste to dagene. <3 14 uker i morgen, baby nr 2. Kjente noen uker senere med første :)

Uke 18 da, føler bobler alle snakker om som kan være de første tegne på spark.
Fra uke 16 har baby'n flyttet veldig på seg rundt i magen, brått nede ved høyre hoftebein så under høyre ribbein kjennes det ut som :p

Jeg er førstegangs, 15+2 i dag. Har ikke kjent noen verdens ting! Får vente i spenning :)

Jeg er 16 uker på vei med min første, men er usikker på om det er babyen jeg kjenner eller luft/diverse. Vet at morkaken ligger mot ryggen min så håper at jeg kjenner det litt bedre snart :) Det er så spennende!

Jeg kjente liv unike 14 men den siste uken nå kjenner jeg ikke stort:/ er 16 uker i morgen og skal på ul 9 juni.. Det er så lenge å vente for å se om alt er greit!! Dette er Nr 2, så burde jo ikke bli så stille :/

Kjente noe leamus rykninger når jeg kjørte bil 13+3. Trur det var babyen, men er ikke 100% sikker.

Rart hvor forskjellig det er fra person til person :D blir så koslig når jeg kjenner tydelige spark :D

Back
Topp