Kjenner dere liv nå?

Er 19+3 i dag, og endelig kan deg også kjenne liv ❤ siden fredag (18+6) har jeg kjent liv flere ganger om dagen, og da flere ganger i hver periode. Så deilig følelse! Er førstegangs.

Nå er der til tider full baluba der inne, og kjenner lille flere ganger om dagen , men nå er jeg jo 23 uker ( i dag faktisk ;D ) men har kjent liv der inne fra uke 17/18, bare da svakt og ikke hver dag

Ja, kjenner liv daglig. Er uke 19 + 5 i dag. kjente allerede i uke 12-13. Jm sa at det antakelig var fordi det ikke er mange mnd siden forrige svangerskap

Jeg er litt usikker på hva jeg kjenner. Men tror det er bevegelse. Nå har jeg vel å merke termin 31.12 da. Så er litt småtidlig enda.

Ja, jeg kjenner liv daglig nå og har gjort det siden uke 20+ ca. Har morkaken på fremsiden (for tredje gang av fire).

Jeg kjente første gang liv innvendig når jeg var litt over 14 uker...første gang jeg har kjent så tidlig liv. Dette er min nr 4..så jeg har kjent tidligere og tidligere for hver gang. Idag kjente jeg første gang spark fra utsiden når jeg lå med hånden på magen..er 21+3. Er nå mye liv der inne:)

Er 19+0 nå, og har kjent tydelig liv hver dag siste dagene. Har kjent bevegelser tidligere også, men da har jeg ikke vært helt sikker på om det var baby eller tarmer :P

Back
Topp