Kjenner dere liv nå?

Ja :) Har kjent liv siden uke 15 ca. Kjenner mye liv gjennom hele dagen :) Veldig deilig.

Har kjent liv i mange uker, i begynnelsen var det bare svak kiling, men har kjent tydelige spark siden uke 17. Kjenner det hver dag nå i uke 20, men er veldig opp og ned med aktivitet :)

Kjente det første gang midt i uke 14, og en stund fremover. Så forsvant det lenge og jeg ble litt stresset helt til OUL :-) Da viser det seg at jeg har en morkake på hele fronten så kjenner faktisk mindre enn i uke 14, men har såvidt begynt å kjenne noe bevegelser (ikke spark) igjen og er nå 18+6 :)

Jepp, har kjent det daglig i et par uker nå :-) førstegangs så ble overrasket da jeg var 100% sikker på at det var liv :D Sambo/bf har til og med kjent litt liv på utsiden også et par ganger, og vi syntes det er kjempe gøy!

Ja nå kjenner jeg liv:) 22+2.

Kjent det et par uker, men tar seg opp:) kjenner på utsiden selv også, men mannen har ikke kjent det ennå:)

Har kjent liv daglig i flere uker. Og på utsiden siden uke 18. Til og med storesøster og pappaen har kjent liv nå :D

Har kjent bevegelser siden uke 13/14 og tydelige spark siden uke 17. Siden uke 17 har jeg kjent det daglig, er nå uke 20. Men er noen dager som er roligere enn andre! :)

18+5 i dag og kjenner liv stort sett vær dag. Noen dager bare litt, andre mye :)

Kjenner daglig liv nå :) 21+0 og gjort det i noen uker alt :)

Kjent liv siden uke 16 :) her kjenner både jeg og samboeren spark på utsiden også :) gjort det en uke og er 19+3 :)

Har kjent ordentlig liv siden uke 20. Nå er det masse harde spark og aktivitet, og mannen kjenner det hver gang uten problem. Kan også se det tydelig utenpå magen :D

Er 22+1. Kjenner daglig masse liv, og begynner nå å antyde en fast døgnrytme på babyen. I tillegg våkner han som regel etter mat. Har kjent siden uke 12-13. Begynte som "små bobler som sprakk" og "halen på en fisk som slo". Nå er det mer tydelige bevegelser; når han snur seg og spark. Kjenner det i hele livmoren; mot urinblæra, mot navlen, høyre, venstre og litt ned mot bekkenet, veldig livlig med andre ord. Har ikke begynt å se det fra utsiden enda, men sambo kan kjenne det.

Ja masse liv :) er i uke 22+2 og begynte vel å kjenne liv i uke 19-20 :D er så koselig med de små sparkene inne i magen <3

Kjenner liv daglig ja :) Kjent i flere uker. Er så herlig! ❤️ :) :)

Kjente bevegelse i uke 17-18, men visste ikke om det var liv. Er førstegangsfødende. Men etter oul 18+5, har jeg kjent masse og er ikke usikker lenger. Er 21+2 nå. Masse liv! Samboer har kjent det selv i over en uke nå. Så gøy! De siste dagene har jeg også kunne se uten magen.

Ja, mye hver dag. Kjent siden uke 14-15 :)

Back
Topp