Kjenner dere liv hver dag

Kjenner liv hver dag, mest på kveld når jeg har lagt meg [emoji4]

Jeg kjenner også liv hver dag. Har ikke helt funnet et system i det. Akkurat nå er den lille våken og banker på. Husker det var mer system i det sist gang. Men da kjente jeg liv senere pga hvordan babyen lå. Hun lå veldig mye i samme stilling sist. Den her er litt mer nysgjerrig og romsterer der inne.

Kjenner mest når jeg ligger/sitter rolig, og spesielt før jeg har stått opp og etter at jeg har lagt meg. Begynner å bli kraft i sparkene nå [emoji173]️

Nå (20+6) kjenner jeg tydelige bevegelser hver dag, og i dag var det for første gang mulig å kjenne spark fra utsiden! Hun har tydeligvis lagt seg litt sideveis, for nå kjennes sparkene på den ene siden, og der har jeg nok litt mindre polstring. :joyful: Mannen fikk til og med kjenne! Stas!

Jeg har kjent tydelig utenpå magen i 3 uker nå. Men det er ikke noe fast mønster i det, slik som med storesøster. Men da kjente jeg ikke før i ca uke 22, så mulig det er for tidlig å få noe klar rytme i det. Er 21+3 i dag.

Jeg er førstegangs i uke 19 - har kjent liv, men synes det er vanskelig å skille mellom egen puls, som er mye sterkere enn vanlig, og babybevegelser. Kan ikke kjenne noe utvendig ennå, og ikke sikker på om jeg kjenner noe hver dag.
Dette syntes jeg og var vanskelig i starten, og det er faktisk tidlig å kjenne i uke19. Er du usikker, så anbefaler jeg å ta et glass appelsinjuice og se om det kan hjelpe?

I går kjente jeg så voldsomme bevegelser at jeg skvatt, ropte høyt og måtte le. Så artig å kjenne liv. Jeg kan gå å føle etter det hele dagen. I dag våknet vi samtidig - eller jeg tror vi gjør det, noen som vet om de våkner samtidig med oss?

Jeg er i 22 +3 og har morkaka liggende forran. Jeg tror jeg begynte å kjenne liv i slutten av forje uke... Litt vanskelig å si synes jeg.. Kjennes ut som leamus litt under navlen på en måte.. Kanskje er det bare luft som flytter på seg - sliter fælt med magen fortia

Jeg har kjent liv i noen uker nå og har morkaken liggende foran. Kjenner det mest nederst i magen. Ikke noe tydelig mønster enda, men virker å være mer livlig på morgen eller kveld :smiley-bounce012 Uke 22+5 nå. Spennende!

Back
Topp