Kjenner dere liv hver dag

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
jeg er i uke 20 nå og kjenner liv nå og da.
Hvordan er det hos dere? Kjenner dere liv hver dag ?

Kjenner hver dag nå. Uke 19+6. Men, egentlig den siste uka det har tatt seg opp. Morkaka bak.

Massevis! Lille bølla tråkket ned i blæra og nedover så fort jeg sitter. Foranliggende morkake så kjenner det mer innover denne gangen her.

Kjenner liv flere ganger om dagen. Kjenner både innover og utover. Innover langt nede mens utover mot magen så kjenner jeg over hele magen alt etter hvordan babyen ligger. Utrolig deilig følelse. Når jeg er på jobb og sitter inntil bord kjenner jeg ofte spark mot bordet så kan være litt ubehagelig :)

Er 22+3 i dag og kjenner masse kvar dag har gjort det dei siste 14 dagane

Er 24+0. Kjenner hver dag :)

jeg kjenner mest når jeg legger meg, da kjenner jeg noen bevegelser men ikke spark, har også foranliggen morkake.
Sist så kjente jeg mer spark, men da hadde jeg bakliggende morkake.
Håper det tar seg opp, blir litt engstelig når jeg ikke kjenner liv på en stund.

Kjent liv hver dag siden uke 16. Ser liv fra utsiden også . Tror det var i uke 19 eller noe vi kunne se fra utsiden.
Perioder med masse liv . Venter litt på hikke perioder. Alle de andre begynte med hikking i uke 23, var veldig rart å kjenne. Er uke 24 til onsdag:)

Hver dag og til ca faste tider. Lille har helt klart en slags døgnryttme nå.

Kjenner liv gjennom hele dagen, lille i magen er svært så aktiv, kjent daglig siden uke 16 og kunne se bevegelse utenpå fra uke 18+0
Er i dag 22uker

Jeg er førstegangs i uke 19 - har kjent liv, men synes det er vanskelig å skille mellom egen puls, som er mye sterkere enn vanlig, og babybevegelser. Kan ikke kjenne noe utvendig ennå, og ikke sikker på om jeg kjenner noe hver dag.

19+5 og har kjent så vidt innimellom noen små krusninger på magen i et par uker.
I dag kjente jeg for første gang helt tydelig bevegelse både utenpå og inni magen samtidig. Håper å kjenne noe hver dag, men virker som om lille gjemmer seg av og til.

Kjenner liv tydelig hver dag, mest aktivt når jeg ligger eller om kvelden/natta. Men det er vel fordi det er da den lille er våken og blir vugget i søvne ellers når jeg går og er i aktivitet :joyful:

Fra uke 19-20 kjente jeg spark kun ved hvile og når jeg lå på ryggen i senga. Etter dette har det eksplodert med masse bevegelse, er nå uke 23+1 og kjenner liv flere ganger daglig. Kjenner og ser også sterke spark utenfra <3

Er 22+5 og kjenner liv hver dag og stort sett flere ganger om dagen, men det kan være noe mer stille enkelte dager:) har morkaka foran.

Så artig at mange kjenner liv hver dag.
Jeg kjente mange bevegelser i dag. Men ingen spark enda.

Her beveger magen seg tydelig og vi kan skimte føtter/armer på utsiden.. en skikkelig aktiv baby. Er i uke 24 i morgen. Har morkaken bak denne gangen så skikkelig rart å kjenne/se det så mye tidligere denne gangen. Fantastisk

Back
Topp